Hoi meiden, Ik heb in de babykamer van mijn dochter een klamboe gehad maar na een paar maanden zat ze erop te sabbelen dus heb ik hem maar weg gehaald!! Nu krijgt ze binnekort een nieuw peuterkamertje maar zou ik graag de klamboe weer ophangen.....maar gaat ze er nu niet veel gekkere dingen mee doen? Ze is nu 2,5 en verschrikkelijk stout, ondeugend enz enz hahahahahaa hebben jullie kids een klamboe? Liefs
nee absoluut niet wij hebben twee erg onrustige slapers (ze slapen wel heel goed snachts geen "last") maar zijn 2 bonkers die heen en weer en op neer stuiteren hierdoor ben ik erg bang dat ze zich gaan verwikkelen in de klamboe met alle gevolgen van dien! tegen de muggen smeer ik ze dan in als het zo ver is en sorry stout vind ik niet zo'n aardig woord beetje ondeugend ?
Nou we zijn er al uit, we nemen wel geen klamboe!!! Het was niet echt bedoeld voor de muggen maar meer als accessoire voor haar kamertje. Bedankt voor jullie reacties!! en stout vind ik helemaal geen vervelend woord, ze is zoals ze is. Lekker stout en erg ondeugend. Liefs