Briefje is nog steeds niet gevonden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer denk dat het is meegenomen. Aan het verdachte vriendinnetje heb ik gevraagd of ze of zo gespeeld hadden met het geld bijv. winkeltje omdat we wat geld misten. Zonder haar te beschuldigen. Haar antwoord was nee zonder te verblikken of verblozen. Ik geloof echt dat ze niks van de vermissing af wist. Dat kon ik echt zien aan haar gezicht. Ik geloof haar. En in mijn hoofd/hart had ik meteen spijt van het verdenken ervan...(ook al heeft ze toen een tijdje alleen op mijn dochters kamer gezeten en alle schijn tegen heeft, toch kon ik echt zien aan haar dat ze er niks vanaf wist). En 1 van die vriendinnetjes kon echt niet bij het geld (te klein) en de andere is niet alleen geweest. Aan hun heb ik het trouwens nog niet gevraagd. Ben het niet van plan. Het verdachte meisje schrok denk ik best van mijn vraag (ook al vroeg ik het echt aardig en zonder enige beschuldiging), want ze ging meteen naar haar moeder toe om het aan haar nogmaals te zeggen dat ze er echt niks vanaf wist. Haar moeder vond het best wel een vreemde vraag/verhaal en wist eigenlijk niet goed wat ze ermee moest. Ik heb haar verzekerd dat er dan niks aan de hand is en dat ik thuis nog maar verder moet zoeken (pff kreeg trouwens meteen een preek van die moeder dat mijn dochter onlangs niet aardig deed tegen haar dochter blablabla (ging over wat anders dan dit geld hoor)...hoezo toch een beetje beledigd.... Voorlopig dan maar niet meer met elkaar spelen. Blijf mezelf trouwens ook telkens weer afvragen of we wel goed geteld hebben, maar dat hebben we echt wel. Ik zie het stapeltje geld nog voor me en mijn dochter heeft alles ook nog nageteld en ook daarna nog samen met rekenmachinetje erbij. Ik vermoed (hoop) dan dat het geld bij het tellen beneden is kwijtgeraakt. Misschien met het terug erin doen, dat het er tussen uitgewaaid is of zo. Of dat het briefje kwijt is geraakt met het er weer uit halen. Laat ik het daar maar op houden. Heb wel overal gezocht, maar heb niks kunnen vinden. Mocht ik het ooit vinden, dan zal ik het jullie laten weten. Bedankt voor het aanhoren van mijn verhaal en de tips!