hier een mama die alles behalve creatief is. papa is bijna jarig en ik wil natuurlijk mijn dreumes iets laten maken. ik kan niks anders bedenken dan een kleurplaat. wat is nu leuk voor papa? iemand ideeen??
Een knapzak met iets lekkers erin. Makkelijk en leuk. Dan de doek voor de knapzak zelf kleuren met verf, stiften et cetera... Bekijk bijlage 297242 Moon d-sign: Knapzak traktatie
een paar wc rollen aan elkaar als pennenbakje (paar halve voor kleine dingen? Samen koekjes bakken en versieren? Een feestmuts maken
Handafdruk van de kleine en deze zelf laten kleuren/versieren? Je kunt zelf de hand omtrekken of zo'n gipsafdruk setje kopen bij bijv. Action.
hmm laatste keer hier hebben we zo'n crystalclear ipad hoes van binnen beschilderd... dus nu heeft ie een customized ipad wel aan de binnenkant schilderen.. anders ligt de verf er in no time weer af gewoon met plakaat/acrylverf.
Bij de action kun je 2 van die kleine canvas schilderijtjes kopen. Daarop kun je een mooie hand en voet afdruk zetten van je kindje met plakaatverf (ook bij de action) en dan de naam en datum erbij zetten. Heb dit wel als klein kadootje gegeven aan mijn ouders en schoonouders Waren ze heel blij mee.
Wij hebben vandaag met mijn zoon een leuk kadootje gemaakt voor oma. Eerst samen koekjes gebakken. Mijn zoon had een tekening gemaakt voor haar en daar hebben we een zakje van gemaakt en de koekjes in de zak gedaan.
Ik lees mee mijn vriend is de 26e jarig en ik heb ook geen idee wat ik maken moet met onze knul ... Missch nog een leule vokr jou TS: Voor vaderdag vorig jaar had ik zo'n sierkei gehaald bij tuincentrum en een handafdruk gemaakt met de tekst "mijn papa is een kei".
lastig he als je niet creatief bent. ik heb al een canvas doek doek gehaald voor te beschilderen, heb alleen geen idee waar we het op moeten hangen. haha. oma is de week erop jarig. denk maar een kleurplaat ofzo. koekjes bakken is ze denk ik nog te klein voor. hebben jullie leuke sites ofzo waar je de ideeen vandaan haalt?