Dochter moet terug naar eigen kamer (slapen)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door SDonya, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel!

Een extra bedje zou inderdaad handig zijn maar dat gaat echt niet passen.. Ik ga het wel proberen met wat leuke cadeaus op haar kamer en dan elke keer naast haar liggen tot ze slaapt.. Dan went ze wat beter op haar kamer en dan ga ik haar daarna alleen daar neerleggen ofzo.. :)

2. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Persoonlijk zou ik dat niet zo doen omdat je dan hoogstwaarschijnlijk twee keer drama gaat krijgen. De eerste keer omdat ze in haar eigen kamer moet en later nog een keer omdat je niet meer naast haar gaat liggen.

3. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier ook een meisje dat niet graag alleen is. Inmiddels hebben we het redelijk afgebouwd: s middags slaapt ze in haar eigen bed en s avonds begint ze in haar eigen bed. Ze wordt s nachts vaak rond twee uur wakker, huilend. Wij leggen haar dan bij ons in bed, zodat iedereen een beetje slaapt. Het is inmiddels echt aangeleerd gedrag maar ik heb de puf niet om dit nu aan te pakken. :D
    Maar we merken ook dat ze in de gaten heeft dat er iets staat te veranderen. Dus dat is ook de reden dag we het aanpakken als de baby er is. Ik verwacht namelijk dat ze dan vanzelf rustiger wordt.

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wij hebben 4 jaar lang in totaal met onze kindjes in bed gelegen!
    De oudste was dus pas 4 en de jongste totdat hij 2 was.. Dus op gegeven moment lagen we met zijn vieren in bed...
    Drama!!
    Wat wij hebben gedaan is hun samen op 1 kamer gelegd stapelbed.. Dit ging erg goed..
    En hun kamertje verandert..

Deel Deze Pagina