We zijn toe aan het volgende snijmes. Tot nu toe sneed hij met een mes wat meer alleen om te duwen was, dus met je hand bovenop Hij is nu net 3 en we zoeken wel iets waar hij echt mee kan snijden(komkommer, appel, aardappel) Maar wat redelijk veilig is voor z'n vingers. Iemand een tip en liever niet van alieexpress Ohja hij is echt behoorlijk onvoorspelbaar, enorm explosief en tegelijk superlief. Dus het moet wel echt een beetje geschikt zijn
https://drukkemamas.be/products/kiddikutter?_pos=2&_sid=c63a36602&_ss=r Wij hebben deze kun je goed mee snijden maar niet in vingers. Geheel veilig dus
Aan no Ah ja top. Nouja, top dat je antwoordt vanwege aan te leren snijtechniek ben ik meer van het snijden dan zagen. Maar veiligheid voor alles denk dat deze op 5 dec komt dam. Dankje
Wij hebben hem toen het setje voor kinderen gekocht van de Ikea. Leer gelijk de goede technieken aan. Aangeven dat hij dat mocht als hij er niet gek mee doet. Zodra hij wat anders deed ging het mes weg. Na het snijden moest het liggen op het aanrecht. Er zat een schilmes en een gewoon mes bij.
Ja daarom vind kk zagen minder fijn.. ik zie zoveel volwassenen zagen ipv snijden Maar hij is wel.zo ontzettend lomp en hardleers dat ik er toch naar neig ipv een snij mes
Maar hij is nog maar 3 toch? Ik zou geloof ik nog even lekker kalm aan doen met dingen snijden. Hier ook pas later, helemaal goed gekomen hoor!
Haha ja maar hij snijdt al zeker een jaar mee als ik bezig ben Zijn "mes" is gesneuveld, dus vandaar dat ik iets anders wilde
Wij hebben een set van opinel le petit chef. Mooie uitsparing voor de vinger, en een vingerbeschermer voor de andere hand.