Dochter nog steeds dagelijks ongelukjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door littlemunchkin, 17 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Onze oudste is nu ruim 5 jaar en al een tijd zindelijk. Voor de corona crisis ging het aardig de goede kant op en bleef ze veelal droog, ook tijdens de eerste lockdown was ze droog.
    Nu echter sinds een aantal maanden wordt het weer steeds meer, en wat we ook doen, hoe we het ook uitleggen, niets lijkt te helpen.

Hebben jullie tips tegen deze hardnekkige ongelukjes?

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Hier was het een teken van obstipatie, te lang ophouden waardoor communicatie tussen blaas en hersenen steeds slechter werd. Laxeren werd de oplossing. Je zou het eens kunnen bespreken met huisarts?

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.781
    7.367
    113
    Hier is het tot een paar maanden geleden geweest. We zijn zelfs bij de plaspoli geweest. Maar daar deden ze pas echt iets als hij 6 zou zijn. Wel kregen we de tip om hem meer te laten drinken. En dat heeft gewerkt. Of het was toeval, maar sinds een maand of 3 gaat het overdag perfect.

4. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Het zou kunnen door alle toestand van Corona
    Kinderen krijgen veel mee

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Mijn oudste van inmiddels 6 had dat ook. Elke dag natte broeken. Tot het bij school/bso 2x gebeurde. Toen heb ik de huisarts gebeld. Ze bleek een blaasontsteking te hebben. Kuur gehad en het was over. Nu heeft ze het heel af toe nog.

De 2e van bijna 5 heeft het vanaf december ook een tijdje gehad, maar ja...drukke maand en erg gevoelig meisje. Inmiddels gaat het bij haar ook weer goed.

6. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Hier is het met zoon van 6 jaar ook drama. Sowieso elke dag een natte broek en regelmatig 2 keer.
    Ik twijfel om naar de huisarts te gaan. Misschien toch maar eens doen.

7. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ze drinkt idd erg weinig. Ik zal daar eens op letten, en ze krijgt idd veel mee van de corona crisis.

8. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Wel eens gecheckt op wormpjes? Bij onze bijna 5 jarige dochter zijn plasongelukjes een symptoom daarvan. Hoe het precies zit weet ik niet maar de apothekersassistente die ik sprak toen ik een wormkuurtje haalde, gaf dat ook aan. Ze had verder nergens last, geen jeuk ofzo. Alleen steeds (beetje) plas in de onderbroek. Na wormpil meteen over.

Deel Deze Pagina