Ik wil graag een peuterbedje gaan bestellen voor mijn dochter. Ik wil zo'n romantisch/brocante bedje maar heb geen idee waar ik die kan bestellen of laten maken. Ik vind het houten bed van Lief! Heel leuk maar 350 euro voor enkel een bed zonder matras een beetje duur... Waar hebben jullie het bedje gekocht of laten maken??
Hier een simpel bed http://www.promofolder.nl/nl/winkels/Gardo/juniorbed-daan-28427 en matras van de Leen Bakker.
@ Zebra, wij vinden deze van Ikea leuk.. die lijkt heel erg op het bedje uit jouw link SUNDVIK Bedframe met lattenbodem - IKEA
Gelijk 2 meter lang genomen ( is ook in 150 verkrijgbaar) dus hij kan er jaren mee doen als het goed is. verkrijgbaar: PEUTERBED + speelgoedlade + lattenbodem = 169,95 euro (TIP)
Even een andere vraag, ik weet al welk bedje ik wil hebben maar vraag me af wanneer ze erin kunnen Hij zit nu vaak "vast" met z'n beentjes (vooral z'n knieën) tussen de spijlen. Word het dan tijd?
Wat zijn jullie kindjes allemaal jong, mag ik vragen waarom jullie al over gaan op een peuterbedje? Ik denk dat mijn zoontje de hele avond zijn bed uit zou komen als hij niet meer in een ledikantje zou liggen.
@ iedereen bedankt voor de voorbeelden! Zit helaas nog niet tussen waar ik maar op zoek ben maar als ik datgene niet vind, hou ik jullie voorbeelden zeker in gedachte! @ edn, ik ben gewoon al vroeg op zoek! Ik heb nog geen idee wanneer ik haar over laat gaan..
Ik weet niet waar je precies naar op zoek bent,maar bij bopita hebben ze zeer mooie kamers. Ik weet wel niet of ze ook peuterbedjes hebben,ik dacht van wel. Je moet echt eens op de website kijken. Wij hebben dit voor onze dochter,brengen ze volgende maand. Bopita charlotte CHARLOTTE 90x200 Bedbank Wit Bopita (Bopita) - CHARLOTTE - BOPITA - Meubeltjes - Webshop - Baby de Luxe
Hier is ze nog niet over maar ik vond het bed zo leuk dat we hem maar alvast gekocht hebben. We gaan het over een paar maand wel proberen, dan is ze 2 en zal de baby uit de wieg groeien. Het bedje dat we gekocht hebben heeft een rekje aan beide kanten dus wel geborgenheid. Als het niet wil hebben we een ledikant van mijn zusje op reserve. Bij veel vriendinnen gaan kindjes rond 2 jaar over.
Hier slaapt hij ongeveer de helft van de tijd al in zijn grote bed. Hij slaapt er beter in door, omdat hij niet meer klem zit steeds.
Mijn dochter ging met 18 maanden over, ze sliep niet in het ledikant, huilen, wel bij ons in bed maar ik was hoogzwanger en het gedoe beu. Peuterbed en ze kruipt zelfs zelf in bed om te gaan sjaape, moe! Wij hebben dus deze, in houtkleur KINDERBEDDEN OUTLET, Solide KINDERBED, vanaf 149,95! (TIP)
@ Stephanie20, die vind ik echt prachtig! Maar ook te duur! max is echt 250. @ zebra, ook leuk maar iets te simpel! @ soumayyaah, leuk! Ga de ledikant feline zometeen aan me man laten zien! Hij is ook niet duur!
jammer dat dit 1 persoonsbedden zijn, vond ze wel leuk maar wij willen echt een peuterbedje + zit nog geen lattenbodem bij zie ik, ivm prijs kom je dan toch ook al snel weer wat hoger