Hoi allemaal Ik heb 2 november een miskraam gehad en op 18 november was het helemaal schoon met de controle echo We mogen gewoon weer voor een volgende zwangerschap gaan ik heb nog telkens zs testen gedaan en de laatste was negatief gelukkig dus hcg hormoon is weg Nu had ik eergisteren alweer hevige dikke afscheiding en gisteren dikke afscheiding metbruinverlies Ik vraag me af kan ik al weer een eisprong gehad hebben Reken er niet op zo wel snel zijn Miss hier meer mensen met zulk soortgelijke ervaringen
Hoi Annemarie, Ik hoop het voor je! Wat erg voor je van de miskraam. Hoeveel weken was je zwanger? Verdrietig! Het bruinverlies kan natuurlijk een innestelingsbloeding zijn geweest. En het dikke (doorzichtige) slijm duidt op een aankomende eisprong. Als je rekent vanaf je mk, zou je je eisprong ergens de afgelopen week moeten hebben gehad, toch? (plusmin twee weken na je mk) Dus het kan wel zeker! Weet je misschien hoe lang je cyclus normaal gesproken is? Gemiddeld (28 dagen), kort of lang? Of is het onregelmatig? Wat spannend voor je, je moet nog even wachten voordat je kunt testen! Ik hoop echt voor je dat je weer zwanger bent! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij. Ik had een vroege miskraam op 21 oktober. Het was mijn tweede mk, allebei deze zwangerschappen waren ongepland maar heel erg gewenst! Nu wil mijn vriend nog niet bewust voor een zwangerschap gaan. Ik wel! Het zit nu echt in mijn hoofd en de wens wordt alleen maar sterker. Best moeilijk dus, om te 'moeten' wachten. Maar het is niet anders. We hebben wel meerdere keren onbeschermde seks gehad de afgelopen weken. Alleen laat mijn vriend dan geen 'orgasme' gebeuren. Nu hoop ik eigenlijk heeel erg dat er toch een heel klein ongemerkt zaadlozinkje is geweest tijdens de seks. Maar.... dat kan misschien wel helemaal niet. Of wel? Ik merk verder niets, het enige dat ongewoon is, is dat ik al twee en een halve week vruchtbaar slijm heb. Normaal plusmin een week. Misschien is mijn cyclus wel een beetje van slag na de mk. Iig is het fijn om met vrouwen te kletsen die met hetzelfde bezig zijn. Misschien nog meer vrouwen die in dit of een soortgelijk schuitje zitten? Heb je eigenlijk al kinderen, Annemarie? Bij ons zal het de eerste zijn. Ik vind het heel spannend allemaal.
Ik heb al 3 kinderen en mijn man twijfelt ook een beetje of hij het nog wil .......Dit zou wel zijn eerste biologische kind zijn andere Kids zijn uit vorige relatie Ik snap heel goed dat je het nu wilt Omschakelen naar er komt een kindje is makkelijker dan terug schakelen naar er komt niets 😯 Het zou wel kunnen maar is wel een hele kleine kans dat je zo zwanger raakt