Hallo, Ik ben nu 24.2 weken zwanger en heb sinds vanmiddag 5 uur al een soort menstruatieachtige pijn wat is dit? is dat bandenpijn of wat kan het zijn heb het nog nooit eerder gehad. groetjes anoniem
Ik lees mee, heb te sinds namiddag ook, en het beginnen nu echt krampen te worden. Alleen kn ik t niet plaatsen ls weeën.???
dat heb ik nog niet echt maar het blijft echt doorzeuren echt net of ik ongi moet worden maar niet door wil zetten en vooral als ik zit!
Ja dat herken ik ook. Ik zat vanmiddag in de auto ook echt te trekken aan mijn broek(alsof die verlichting kon geven) en daarna begonnen de krampen. Ik denk dat het mijn darmen zijn, dus misschien hebben jij en ik we allebei last van een groeiende baarmoeder en banden inderdaad. En dat dat bij mij mijn darmen beïnvloed ofzo
Even in de gaten houden. Het zou ook een blaasontsteking kunnen zijn.. Morgen even de vk bellen zou niet onverstandig zijn. ook als het erger wordt even bellen. of als de krampen een bepaalde regelmaat gaan krijgen.
ik ben ook zover, moest idd op blaasontsteking testen en omdat het bij mij icm met harde buiken was, was het ook een teken om pas op de plaats te maken en rustiger aan te doen zei de vk gister.
kan ook zijn dat je je te druk maakt. bij mij werkt het altijd goed om dan echt te relaxen en lekker vroeg plat te gaan (lees op bed tv te gaan kijken of internetten) je spieren gaan nu echt hard uitrekken en dat kan ook de klachten veroorzaken.