Dochter op eerste wenochtend

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sim80, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Heb net mijn dochter bij de school achtergelaten voor haar eerste wenochtend op school. Ik wist niet wat ik kon verwachten maar ging maar van het ergste uit en dat ze weer mee naar huis wilde. Maar toen het zover was en ik haar wilde vertellen dat mama naar huis ging, rende ze hard weg en riep: Ik wil niet naar huis..
    Ahm dus dat viel reuze mee. Mama vond het denk ik spannender dan zij zelf. Ik denk dat het allemaal helemaal goed gaat komen hihi.

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    haha herkenbaar... deed mijn dochter bij de psz. ze was hoogst verontwaardigt dat ik zei dat ik naar huis ging en ze dacht dat zij ook mee moest, toen ik zei dat zij mocht blijven kon er nog maar net een haastig kusje vanaf.....Toen ik haar weer ophaalde was het janken geblazen omdat ze niet mee naar huis wilde.....omgekeerde wereld van wat ik verwacht had......Ben benieuwd wat jou dochter doet als je haar weer ophaald...hou je me op de hoogte?

3. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi nettie

Nou het is allemaal reuze meegevallen. De juf zei dat het leek alsof ze er al jaren zat. En Janne vond het er ook harstikke leuk.
    Ik laat ze na de vakantie met gerust hart achter. Zoals ik al schreef, mama vond het spannender dan Janne zelf.

Groetjes Simone

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Fijn om te horen dat alles zo goed ging! En idd mamma's vinden het een stuk spannender als het kind zelf (moet je eens een favourite beer kwijt zijn.....kind totaal geen last en ik kon wel janken.....haha moeder zijn is toch een rare gewaarwording af en toe....)

Deel Deze Pagina