hallo meiden ik ben opzoek naar steun geloof ik ons zoontje is redelijk onverwacht met 35 weken geboren ( longen waren onrijp, longontsteking en klaplong en heeft op het randje gelegen) , inmiddels ben ik 29 weken zwanger en heb van zondag tot dinsdag in het ziekenhuis gelegen ivm weeën, gelukkig geen ontsluiting maar moet me rustig houden ( best lastig met een peuter en een man met eigen zaak ), en gelijk aan de bel trekken als er wat veranderd. Ik merk nu ik thuis ben dat ik toch erg bang ben voor opnieuw een vroeg geboorte en vooral het hele ziekenhuis verhaal. Kunnen jullie me een beetje opbeuren?
Ja ik heb een goeie: onze zoon werd met 32+5 geboren en vandaag ben ik 39 weken zwanger van nummer 2 Ik ben ook tot een week of 36 heel erg zenuwachtig geweest. Maar ik moet wel zeggen dat deze zwangerschap verder ongecompliceerd was. Veel sterkte verder.
Hier oudste met 36 weken geboren. Beide zwangerschappen daarna, kwamen de kindjes met 41+1 Zorg goed voor jezelf!
Fijn om te lezen dat het niet zo hoeft te zijn bij een 2e! Hoe dichterbij het aantal weken van de vorige komt, hoe spannender ik het vind. Maar idd goed naar je lichaam luisteren en rust pakken meer kun je niet doen.