Jeetje, ik lees dit topic nu pas. Ik zou echt gek worden als ik mijn zoontje niet te pakken kon krijgen. Brrr. Ben ook benieuwd of je dochter weer veilig bij je thuis is nu? Ik hoop het!!
Ik zit ook regelmatig te kijken of er nieuws is maar helaas. Ik hoop dat je je dochtertje weer in je armen hebt kunnen sluiten!
Hallo! Ja, ze is thuis! Ik ben gewoon aan het genieten nu. Ik zou haar nu officieel deze week + weekend nog hebben en daarna gaat ze naar school. Maar ook dat wordt een probleem, want hij is het opeens niet meer eens met de vakantieregeling. Hij had 3 weken + 4 weekenden en ik 3 weken + 3 weekenden. Om de één of andere vage reden telt hij de eerste schoolweek ook mee als mijn week. Gisteren belde hij om ongeveer 21.20 om dochter te spreken, maar die lag natuurlijk al te slapen en dat geloofde hij niet. Denk dat hij wraak wil nemen omdat ik hem elke dag belde.
@sjors75. 5 weken lijkt mij helemaal een ramp. Ik heb in deze 3 weken al het gevoel dat ik niet echt geleefd heb, zeg maar. Constant verdrietig, maar dat is ook, omdat de hele situatie me af en toe uitzichtloos lijkt en ik mijn ex echt niet vertrouw.