Dochter past geen laarsjes, uggs, hoge schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brownielover, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Even een vraagje.. Want ik snap het niet:p onze dochter past wel lage schoentjes, maar geen laarsjes of uggs of iets met een hoger model. Ik krijg haar hak dan niet volledig onderin de schoen zeg maar;) ze kromt haar voet ook helemaal, zal wel kriebelen dat gefriemel:p
    Weet iemand hoe dat kan dat ze zulke schoenen niet past? En kan ze dan nooit zulke schoenen aan? Het is (nog) niet om op te lopen, want dat kan ze niet:D maar gewoon lekker warm voor buiten..

Vast bedankt!:)

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Waarschijnlijk kromt ze haar voetje zo dat je haar voeten er niet in krijgt. Gaat over het algemeen vanzelf over als ze ouder worden. Ergens stond ook een tip van een schoenlepel, misschien werkt dat? En misschien proberen of iemand met 'ervaring' (bv. een verkoopster van een schoenenwinkel) het wel lukt?

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier paste ze inderdaad veel schoentjes niet omdat ze haar voetjes krom hield. Heel jammer.

Iedereen zegt babies hoeven geen schoenen aan zolang ze niet lopen etc etc. Maar juist moet je babies leren wennen om schoenen aan hun voeten te trekken al is het maar 2 min per 3 dagen ofzo. Maar dat ben ik.
    Hopelijk kromt je dochter snel haar voeten niet meer.

Nav jouw topic keek ik direct of mn dochter wl in haar regenlaarsjes kwam :D

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Kan ook door een hoge wreef komen. Vooral wanneer ze nog niet lopen is de voet nog niet echt ingezakt, zeg maar :D

Mijn dochter kreeg ik toen ze net liep niks aan, inmiddels is ze bijna 1,5 en passen laarsjes prima. Ze kromt haar tenen ook niet meer.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Waarom zou je dat baby's moeten leren? Hier hebben ze wel eens slofjes gedragen, maar verder niet, tot ze liepen. Is prima gegaan? :)

6. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh dat probleem heb ik ook! Ik ga nu maar weer op zoek naar lage makkelijk aan te trekken schoentjes :)

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    En? Passen ze?:p

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Oh dat zou kunnen ja! Niet overna gedacht haha. Zal die andere tip van de schoenenwinkel en schoenlepel ook eens proberen. En anders maar geduld hebben dus:)

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha ja gelukkig passen ze!

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Haha nou gelukkig maar!:)

11. misa

misa Niet meer actief

Kan komen door een hoge wreef of het krommen van de voetjes. Maar ja, gewoon lekkere slofjes/schoentjes is voorlopig toch nog veel lekkerder. :)

12. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb slofjes, die heel flexibel zijn, en soms krijg ik die ook niet goed aan, omdat ze dr voetjes inderdaad krom houd! Dan moet ik ze ff 'recht' buigen om dr slofjes aan te doen haha. Verder nog geen ervaring met laarsjes e.d.
    Maar blijkbaar doen meer kindjes dit dus!

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.176
    16.511
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zal wel komen door een brede wreef.
    Hier heeft mijn oudste dochter een hoge wreef en brede voet.
    Was ook altijd een ramp om goede schoenen te vinden.
    Laarzen vielen direct af want daar kwam ze gewoon niet in.
    Toen ze ruim 3 jaar was kreeg ze voor het eerst laarzen haha.Nu is ze bijna 8 jaar en de meeste laarzen past ze nu wel.

Deel Deze Pagina