Eigenlijk voor nu... zomerjasje vind ik toch net te fris en om haar nu het winterjasje al aan te doen vind ik net te vergaan.. ik heb eigenlijk enkel longsleeves en dunne vestjes.. wie weet hier een tip? gaat om een meisje, maat 80
Een gevoerd / wat dikker zomerjasje kopen? Of een vestje van sweater-stof? Mijn dochter draagt nu eerlijk gezegd nog haar zomerjas, maar we hebben ook nog een tussenjas voor haar, die ze in het voorjaar ook een tijdje heeft gedragen. Toen was hij behoorlijk groot en moest ik de mouwen omslaan, dus ik denk dat ze hem nog wel past. Dan kan ze hem straks weer een paar weken aan krijgen.
Hier voor allebei de kinderen een borgvest van z8 en billy en lilly. En ook nog een dunner vestje met een bodywarmer erover
Een borgvest inderdaad.. Ik heb er 1 van de Jola, met van die teddyvoering van binnen. Alleen als het regent dan is het een geklooi hier want dat wordt het voor nu :longsleeve/dun vest en zomerjas.. Pff..
Wij gebruiken hier nu een fleece-vest. We hebben een dun en een dik fleece-vest, dit wisselt af afhankelijk van de temperatuur. Als het straks nog wat kouder wordt komt hier waarschijnlijk een bodywarmer op. En met de echte kou (vrieskou) uiteraard een lekkere winterjas.
Tricky Tracks - vest/jasje (koraal) | Winter Meisjes 50-86 | IKKUH! Baby- en Kinderkleding Zoiets misschien? Is een sweatstof vestje, ziet eruit als jasje.
Een borgvest? Dat ken ik niet On-topic: Onze dochter draagt nog haar zomerjas maar dan met een vest eronder. Onze zoon heeft een zomerjas waar je ee fleecevest in en uit kunt ritsen. Dus hele.somer zonder vest en nu gaat zn vest er weer in
Ik heb een najaarsjasje voor haar gekocht van benneton bij de vd. Zit een zachte binnenvoering in, ideaal voor deze herfstdagen.