hoi Volgende week vrijdag mogen wij eindelijk eens op vakantie! vorig jaar lange rit naar de Ardeche frankrijk gegaan, en dit ging goed met gijs, toen het muziekboek van vtech aangeschaft voor als nieuw speeltje in de auto.maar inmiddels kent hij deze al . dus ik wil iets nieuws voor hem kopen (niet te duur) voor de lange autorit...maar nu komt het....wat! dus wie-o-wie heeft een idee.... moet op zijn schoot kunnen in de auto, door ons vele bagage kan ik er niet naast gaan zitten dus hij moet het "alleen" kunnen. oh ja, dvd speler hebben we bedankt!
magnetisch tekenbord? Ik had voor onze dochter gewoon een paar kleine kadootjes bij en als ze echt vervelend werd, gaf ik haar een kadootje. Gewoon kleine dingetjes van action: boekje met stickers potloodjes klein poppetje
Wij hadden helemaal geen speelgoed mee, alleen dvd speler en haar speentje en ging prima niks gehoord vanaf de achterbank.
Wij hebben een iPad en deze hebben we meegenomen. Wat filmpjes en spelletjes opgezet. En we hadden een paar kleine cadeautjes gekocht en ingepakt. En af en toe kreeg onze zoon dan een cadeautje. Onze zoon is ook 2,5. Ging super goed. Fijne vakantie.
Tammetje, noem eens wat voorbeelden ? IPad gaat helaas boven mijn budget Spriet, onze zoon heeft (gelukkig) geen speen meer dus dat is geen optie Magnetisch tekenbord is wel een optie aangezien zijn vorige kapot is. Andere ideeën altijd welkom
Ik lees even mee, ik ben ook dringend op zoek naar inspiratie voor de 1.100 km lange reis naar de Zuid-Ardèche... Magnetisch tekenbord vind ik echt een goede en dat (ongetwijfeld hysterische) muziekboek van V-Tech ook!
Wij hadden mee: *magnetisch tekenbordje. (action) *verrekijker. (zeeman) *Kaleidoscoopje. (hema) *Waaiertje (of een "wapper" zoals Jitte het noemde) (Action) * En last but not least: een dvd speler. * Beide een knuffel voor als ze willen slapen (die ze normaal alleen in bed mogen.) Ze hebben zich uitstekend vermaakt met alles. O ja, zo'n ding met vakjes om achter de voorstoelen te hangen is dan ook erg handig, dan raakt alles niet kwijt. Potloodjes en stickers enzo vind ik dan weer niet zo handig, dat valt steeds op de grond en kan ik elke keer achter de stoelen duiken...
Ja ik vind Het ook verschrikkelijk maar goed, hij vind hem jammer genoeg wel leuk! Wanneer gaan jullie? En waar ga je zitten, wij zijn er vorig jaar geweest! erg leuk daar Oh verrekijker is ook goed plan!
Wij hebben maandag een V-tech laptop gegeven aan onze dochter voor haar verjaardag (2 jaar). Deze gaat altijd mee in de auto en terwijl we ´s morgens en ´s namiddags rijden (ca. 20 -25 min) doet dit ding prima werk! Ik zoek even een linkje met welke wij hebben dat fantastisch is voor deze leeftijd .
VTech Baby 80-103104 - Tierfreunde Laptop: Amazon.de: Spielzeug Ik weet niet waar ik in Nederland moet zoeken... Deze laptop is heel interessant omdat er al een klein schermpje op zit met bewegende beelden. Andere "laptops" zonder schermpje zijn te saai voor mijn dochter
@ Chilleke: Wij gaan hierhien Domaine de Chadeyron, entre cévennes et provence Nog 3 weken werken na deze week en dan gaan we EIN-DE-LIJK!
Wij zaten heeeel vlakbij haha. Als je nog leuke uitstapjes wil weten moet je maar zeggen! wij gaan volgende week vrijdag eindelijk haha
wij gaan nu naar het gardameer (peschiera del garda) natuurlijk vallon pont d'arc, kun je lekker in de ardeche zwemmen Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.ardeche.guideweb.com/ville/vallon-pont-arc/img/vallon2.jpg Als je even iets leuks wilt doen, en wat niet te lang duurt, erg dicht in de buurt een lama park, met jawel veel lama's, in totaal 12 euro entree. maar je loopt dan tussen de lama's ik vond het wel leuk en gijs ook Ardèche Lamas | La plus belle collection! als je grotten wilt bezoeken, moet je voor deze kiezen Aven d'Orgnac - Grand Site de France - Grotte et Muse de Prhistoire en Ardche - Grotte en France enorm groot en mooi! op het einde een mooie licht/muziek show. je gaat met trap naar beneden, krijgt een rondleiding in het nederlands/engels. en gaat met de lift omhoog (erg fijn dat laatste haha) gijs is meegeweest in een draagrugzak, buggy gaat daar niet. ja, en ik weet niet hoever jullie voor een uitje willen rijden? maar ongeveer een uur rijden van ruoms, kun je met een stoomtrein op en neer rijden. Accueil - Train à vapeur des Cévennes je kan tussendoor evt een bamboe park bezoeken. maar gijs vond vooral de trein erg interessant. tip ga niet in de open wagons zitten, want je word letterlijk zwart als roet en verder hebben we zijde museum/kasteel bezocht, maar dat moet je maar net liggen hoop dat je er wat aan hebt
Wij zijn al een aantal keer in Oostenrijk en Frankrijk geweest met onze tweeling in de auto, en ondanks dat wij de meeste bovenstaande tips ook hebben geprobeerd, waren de keren 's nachts rijden hier de meest succesvolle ritten. Dat, en file vermijden .