Alternatief voor campingbedje?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Suzanne75, Jun 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Hoi,

Ons zoontje is nu 2,5 en hij is al dik 1 meter. Van de zomer gaan we een paar dagen naar mijn schoonzus en zij heeft niet voldoende logeerbedden. Eerste gedachte was dan nemen we een campingbedje mee. Maar bij nader inzien lijkt me dat wel erg krap met zijn lengte. Hij ligt thuis ook al in een 1-persoonsbed. Weet iemand goede alternatieven? Een luchtbed vind ik ook niet wow in verband met eraf rollen. Is er niet zoiets als een opblaasbed met opstaande randen of zo :)?

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
  3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Dat ziet er leuk uit maar is maar een beetje groter dan een campingbedje dus dat vind ik ook niet meteen een optie. Wel bedankt voor de tip!

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    maar een luchtbed ligt toch op de grond. Dus als ie eraf rolt, rolt ie op de grond. Lijkt me niet erg toch? Zou niet weten wat je anders kunt doen!

5. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    Bij kruidvat is nu een bedtentje in de aanbieding voor 39,- echt een geweldig ding! Je zou eens moeten kijken of die ook ergens verkrijgbaar isvoor een kind van 2,5. Alhoewel ik mijn dochter met die leeftijd ook altijd in een gewoon bed liet slapen of een matras op de grond zodat ze niet eruit kon vallen. Maar ik snap jouw reden van een luchtbed niet helemaal...zo hoog zijn die dingen toch niet dus is het toch geen ramp mocht hij er vanaf rollen?

6. zohra

zohra Niet meer actief

luchtbed nemen dekbed er op en een laken in de lengte erover heen doen en goed onder t luchtbed stoppen, rolt ie dr nooit vanaf.

zelf op het luchtbed slapen en je kind in een gewoon bed? mssch

die deryan tent is er ook voor peuter maar daar zit maar 20 cm verschil in dus dat schiet niet op

gr

7. Heb voor Iris van winnie de poeh een luchtbedje gehad met wat zei randjes zal eens kijken of ik vind wat ik bedoel

8. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Ja het probleem is ook niet dat hij van hoog zou vallen of zo met een luchtbed, maar hij slaapt nu toch wel regelmatig tegen ze uitvalbeschermers aan. En op een luchtbed kan ik me dan voorstellen dat hij meerdere malen per nacht eraf gaat rollen. En dat lijkt me gewoon niet fijn voor de nachtrust, niet voor het pijn doen of zo.

Maar de tip van een laken erom heen om zo het eraf rollen tegen te gaan, klinkt goed! Had ik zelf nog niet aan gedacht!

9. Hester

Hester Niet meer actief

Hoe groot is je campingbedje? Want op zich kan hij daar met een lengte van 1 meter toch nog wel in?

Als je iets anders wilt: luchtbed - matrasje uit campingbed op de grond leggen - bij jou in bed slapen

10. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    neem de matras mee van het ledikantje en leg die op de grond of een luchtbed

11. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Een paar dagen kan hij toch ook tussen jullie in slapen?

Share This Page