Voor mijn dochter haar 2e verjaardag wil ik iets voor in de tuin geven. Willen jullie stemmen in de poll en je ervaring evt. ook neerzetten?
Zandbak! Maar ik zie geen poll.. Edit; nu wel maar zandbak staat er niet bij dus gestemd op iets anders.
Iets anders, de trampoline. Doet weinig met de zandbak, water- en zandtafel vindt ie leuker, schommelen vindt ie in de speeltuin al niet leuk, glijbaan hebben we ook en doet ie ook wel maar de trampoline is veruit de grootste hit in de tuin
Trampo! Altijd leuk, of het nou gewoon om te springen is, om er met waterballonnen op te gooien, om er een hut op of onder te maken, om er op te picknicken... Wij hebben een redelijk grote gekocht (en nee, echt geen grote tuin, hij staat enorm in de weg...) maar het was een superaanschaf!
Ik heb een zandbak, speelhuisje en glijbaan staan. De zandbak is favo nr 1...maar die kon ik niet kiezen...en daarna is het speelhuisje het meest favoriet.
Hier speelhuisje met glijbaan en schommel en een losse zandbak: glijbaan en zandbak worden heel veel gebruikt, maar het huisje ook.
Wij hebben nog niks van je lijstje. Zandbak vind hij heel leuk en we zijn nu op zoek naar een glijbaan en huisje
Wij hebben een groot houten speelhuis met schommel en glijbaan, die is altijd goed. En de Waterplay waterbaan is ook erg leuk. Maar het meest populair is een bak water met bekertjes en een gietertje...
Wij hebben speeltuintjes om de hoek, dus in onze tuin staat alleen een speelgoedkist voor de kids. In de speeltuin is zand toch wel favoriet!
Hier is de glijbaan favoriet. Niet alleen om zelf te glijden, maar ook om speelgoed (ballen, auto's, dino's) vanaf te laten glijden, als doel tijdens het voetballen, als berg voor zijn dino's om omhoog te klimmen en op te jagen. In de zomer sluit ik de tuinslang erop aan en glijdt het extra hard, ik laat m uitkomen in het zwembadje of in een speeltentje. Multifunctioneel ding hoor . Ook de zandbak en waterplay worden trouwens veel gebruikt.