Iemand ervaring met het verwijderen van marisken/skin tags? Ging het verwijderen met een lokale verdoving of moest je onder narcose en hoelang duurde het herstel?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Dacht dat ik aambeien had door de zwangerschap maar na wat leeswerk lijkt het misschien toch meer opmarisken/skintags.
de kleintjes die ik heb op mn huid dus niet int anale gebied of vaginale gebied laat ik gewoon weg knippen door de huisarts klinkt heeel naar maar ist niet hij trekt hem met soort pincet heel lang uit en dan ist nog een klein stukje en dat knipt ie dan weg pleister er op en ik ben dr van verlost had er 1 op mn hoofd en had toen onverwacht een vervanger en die wou dus verdoven dus tja ik denk hij moet het ook leren dus doe maar pffffff nou doe mij maar zonder verdoving jeeetje zeg dat deed pas zeer
Ik had een los stukje vel bij mijn anus. Had hem al na de 1ste bevalling, en na de 2de bevalling is hij wat groter geworden. Had er verder geen pijn of last van. Een half jaar geleden ben ik geopereerd aan galstenen. Ik heb voor een nieuwe operatie via de vagina gekozen en heb de chirurg gevraagd of hij meteen het stukje vel bij anus weg wilde halen. Dit is gedaan onder narcose ivm de opereratie. ik weet niet hoe ze het normaal verdoven. Had de eerste dagen er wel een beetje last van, vooral tijdens de ontlasting. Maar het ging snel weer over.
Geloof het of niet maar zo een 10 jaar heb ik een marisken. En sinds vandaag weet ik dat dit zo heet.!!! Bij mij spontaan gebeurt in m'n pubertijd. Nooit last gehad van aambeien oid . Ik ben dus zo een geval waar het spontaan ontstaat . Omdat ik nu in verwachting ben lijkt het me niet handig dit te verwijderen maar het et zeker na mijn bevalling doen. Hoofd redenen zijn echt gevoelig bij afvegen en ik vind het niet vrouwelijk. Word er onzeker van . Fijn dat er een topic is waar ik dit gewoon even kan delen ! Bedankt dames