Advies gevraagd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lindaaaaa, Aug 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindaaaaa

Lindaaaaa Lid

Sep 27, 2013
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter is nu 3 maand. Ze weegt 5025gr.
    Nou is ze sinds een week enorm aan t klungelen met de fles. Ze krijgt 150+5+1/2 jbpm. Mar ze drinkt ze niet altijd helemaal leeg. De ochtendfles is helemaal drama (vaak moet ze dan ook poepen, maar wachten tot ze klaar is wil ze niet want ze geeft ook aan honger te hebben). Die drinkt ze dan ook absoluut niet leeg.

We geven haar om de 4 uur omdat we anders niet uitkomen qua tijden, maar soms meld ze zich al wel eerder en dan krijgt ze ook wel eerder.
    Ze is alleen om 23.00 slecht wakker te krijgen voor de fles. De ene keer drinkt ze m dan wel goed, de andere keer niet.

Gisteravond heeft ze om 19.30 gehad en om 23.00 wakker gemaakt, maar we kregen er niets is. Dus maar weer naar bed en maar zien hoelaat ze zou komen. Nou ik heb haar om 8 uur maar wakker gemaakt. Ze heeft zo'n 120cc gedronken... zo nog ff proberen want heb t idee dat ze moet poepen....

Wij dachten dat t misschien handig is om naar 4 flessen van 180+6_+1/2jbpm te gaan.
    Dan kan ze tussen 21.00 en 22.00 de laatste fles drinken en dan lekker slapen.

Maar is het niet te vroeg om naar 4 flessen te gaan (als ze alles drinkt, zou ze meer krijgen dan met 5x150)??

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Ik denk dat als ze nu al niet 150/5 opdrinkt ze al helemaal niet naar 180/6 kan gaan.

Ga eens een paar dagen mee in haar ritme, geef de eerste fles rond 7 of 8 uur en kijk dan wanneer ze zelf weer komt. Laat er wel maximaal 4 uur tussen, anders zal ze snachts vaker komen.
    Misschien voelt ze zich niet helemaal fit en drinkt ze daarom slechter.

Net als je denkt in een mooi ritme te zitten gooit je kindje deze om. En net als je het echt niet meer weet lost het zich vanzelf op.

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,208
    513
    113
    Ik zou ook gewoon gaan voeden op verzoek, misschien dat ze dan beter gaat drinken.

Share This Page