ik was van plan met mijn dochter vandaag naar mijn werk te gaan om haar te 'showen' maar het is verdomd warm. ik zal met de bus moeten gaan (10 minuten) en lopen 15 minuten en dat ook de terug weg. zouden jullie het doen? zal ze erg last krijgen van de warmte ..voor zo'n kort stukje?
Ik zou het om het warme weer niet laten... voor zo'n klein stukkie... Zou wel ff op buienradar kijken, want er schijnt echt noodweer aan te komen: daar zou ik wel om thuisblijven
Ik zou het er ook niet om laten en idd wat rozemarijke zegt hou buienradar in de gaten, want ze voorspellen idd noodweer. en de lucht trekt hier al helemaal dicht in friesland en begint flink te waaien hier... Met noodweer zou ik ook thuisblijven en uitstellen tot morgen ofzo.
Ik zou wel gewoon gaan. voldoende drinken meenemen, en een natte hydrofiele doek meenemen in een zakje, mocht ze het echt warm krijgen dan kun je haar daarmee afkoelen. wandelen vind die van mij altijd lekker.. geniet ervan en denk erom dat het ook noodweer zou worden vanmiddag dus ook de regenhoes meenemen! groetjes
bedankt voor jullie mening.. vervolgens als het weer zo'n warme dag is zal het het niet om laten, maar idd als ik het weer bericht lees dan is er windstoten van 110km verwacht en ik wil niet op mijn werk gestrand zijn..dus dan gaat het maar over en moet het wachten tot een volgende keer. vind jammer!