Dochter slaapt s'middags beter bij oma dan thuis?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babylove26, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo!

Ik heb een vraagje. Mijn dochter van bijna 1 slaapt hier thuis s'middags maar een half uur tot een uur. Als ze bij oma is slaapt ze ineens 2 uur of langer:( Ik vraag me af waar dit aan zou kunnen liggen. Hebben jullie een idee?

Groetjes en alvast bedankt!

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Geen idee maar hier is het andersom,

Thuis en op kdv kan hij zo 2 a 3 uurtjes wegslapen in de middag

Bij opa of bij oma is dat echt niet meer dan 30 minuten..

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Misschien kost het zijn bij oma haar meer energie? Of gaat ze een dag nadat ze het druk heeft gehad? Hier heeft mijn jongste op maandag bijv. Niet zoveel behoefte om te slapen na een rustig weekend, maar op de woensdagen bij oma slaapt ze een gat in de middag omdat ze de dag ervoor naar het KDV is geweest !

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ander gezicht, andere omgeving, ander speelgoed door al deze indrukken wordt je dochter moe en slaapt ze wat langer. dat is helemaal niet vreemd hoor. lekker laten uitrusten!

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Is hier ook een tijd zo geweest hoor!
    ik nam daar dankbaar gebruik van en legde haar dus soms vaker dan nodig even bij oma in bed ipv thuis.
    Ik denk dat ze bij oma toch meer energie kwijt raakt, waardoor ze moeier is. En natuurlijk een andere omgeving... Voor de 1 werkt dat slaapverwekkend en voor de ander juist niet.

6. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
    Misschien dat ze met oma fanatieker speelt :)

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    oma`s zijn vermoeiend hihihi, :D

mijn dochter slaap bij beide evenveel alleen haalt oma haar soms uit bed terwijl ze niet uit haar zelf wakker is geworden, berg je dan maar :D

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dank voor de snelle reactie's! Thuis is ze ook altijd druk bezig (het is een echte spring bil) Maar miss is het toch ander speelgoed andere indrukken enz

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst van de lounge naar baby en dreumes.

Deel Deze Pagina