Laat lopen!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by palmie37, Oct 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Bij wie van jullie liepen de kindjes ook pas heel laat?
    Chloé is nu 20 mnd en loopt aan de hand, langs de tafel en achter haar loopkarretje maar staat nog niet los en loopt nog niet zelf.
    Nu al 2 keer bij de fysio geweest en die zeggen dat er niets aan de hand is en dat het vanzelf wel komt.
    Herkenbaar??

2. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Julia liep met 18 maanden, dit is natuurlijk wel sneller dan Cloe. Het kan zijn dat ze al KAN lopen maar niet DURFT! Julia liep zo maar op een dag, zonder te vallen en zich overal aan te stoten.

Het komt echt wel goed!

3. sam32

sam32 Bekend lid

Jul 14, 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Min dochter liep met 22 maand. Nog geen snelle qua motoriek,ze is nu 5, maar wel enorm slim en ze praatte al erg snel

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ons zoontje heeft vanaf 14 maanden fysio voor het niet gaan staan/lopen. Met 15,5 maand trok hij zich voor het eerst op tot staan, met 16,5 liep hij langs de tafel en vandaag heeft hij voor het eerst 1 meter los gelopen, van de ene kant van de hal naar de deur en hij is 19 maanden oud inmiddels. Hij gaat al wel sinds een maandje af en toe midden in de kamer staan, maar valt dan ook weer vrij snel op z'n kont.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Wij denken ook dat Chloé bang is om te vallen!
    Best irritant soms want veel kindjes die jonger zijn lopen al en dan maar niet te praten over alle opmerkingen pffff
    Thanks voor jullie reacties!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla is nu 17,5 maanden en die staat niet, trekt zich niet op en loopt niet. Ik was van de week met mijn zoontje bij de fysio en toen heb ik gelijk mijn dochter even ter sprake gebracht. De fysio leek het niet verkeerd om een keertje langs te komen om te bekijken waar het "probleem" zit en of we haar wat extra kunnen stimuleren. Ayla staat alleen op schoot en dan ook maar heel kort, hooguit 30 sec. ofzo. Ze heeft overigens ook nooit gekropen en schuift zelfs niet op haar kont rond...

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    Hier een alleen-achter-de-loopwagen-loperd. Zodra ze losstaat laat ze zich op de grond zakken. Ja ze is wat later, maar maak me geen zorgen. Nichtje van 20 maanden loopt ook nog niet, onze zoon liep met ruim 16 maanden, dus we zijn gewoon geen snelle lopers-familie ;).

Maak jij jezelf zorgen?

8. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Ik maak me niet echt zorgen nee want er zijn geen aanleidingen voor zorgen en anders had de fysio dat ook wel aangegeven lijkt me;):)

Share This Page