Hallo allemaal, Weet niet of ik het juist post, onder verzorging en veiligheid maar anders lees ik het wel. Ik ben panisch voor wiegedood. Heb er wat over gezocht op internet en op die manier kwam ik de NannyCare tegen: NannyCare – Het baby sensormatje Ik vraag mij af of iemand hier ervaring mee heeft. Mijn man zegt dat ik zo'n ding moet aanschaffen om meer rust te hebben straks maar aan de andere kant, wat nou als dat ding afgaat terwijl er niks aan de hand is? Je schrikt je natuurlijk wezeloos! Voordat ik hem koop zou ik graag wat ervaringen horen, hoe hebben anderen het gebruik van de nannycare ervaren? Is het ooit af gegaan zonder dat er werkelijk iets aan de hand was? Geeft het werkelijk dat beetje rust in je hoofd? Alvast bedankt voor het lezen en reageren. Groet, Elijfay
Tja, dat is een beslissing die jij moet maken. Zelf ga ik hem wel aanschaffen, maar met in mijn achterhoofd dat dit geen garantie is. Ik ga dus niet er blindelings vanuit dat omdat de Nannycary wel/niet afgaat er al dan niet iets mis is. Je moet je eigen gevoel en verstand blijven volgen. Ik heb wel begrepen dat de Nannycare wel eens afgaat als er niks aan de hand is (bijv. Je bent hem vergeten uit te zetten terwijl je de baby in je armen hebt), en dat dit idd een hoop herrie geeft.
Ik heb de Babysense van Luvion en ben er erg blij mee. In anderhalf jaar nog geen vals alarm gehad, behalve (inderdaad) bij het uit bed halen en dan vergeten om hem uit te zetten. Het is ook fijn dat er een lichtje knippert op het ritme vd ademhaling zodat je niet de hele tijd boven de wieg hoeft te hangen als je een panisch momentje hebt . Als de kleine groter is en naar een babybedje gaat koppel je het tweede matje aan zodat het systeem bij door het bed kruipen nog steeds blijft registeren. Het is geen zaligmakend systeem en je moet alle veiligheidsadviezen sowieso ter harte blijven nemen maar ik vind het echt een uitkomst.
Hey elijfay, Ik heb nog een nannycare sensormatje ongeopend thuis liggen. Stuur me maar een pb als je interesse hebt.
ik ben nog steeds erg blij met de nannycare. mij gaf het heel veel rust. wel enkele keren afgegaan voor niets maar dat neem ik op de koop toe.
Ik heb m liggen maar nog niet in gebruik omdat het niet werkt met een hangwieg. Maar een vriendin van me heeft 'm ook voor haar buikslapertjes en die is er héél erg blij mee. Check trouwens de polis van je zorgverzekering nog even voordat je er misschien een besteld, die van mij is namelijk 100% vergoed door de verzekering dus geen factuur gezien!