Die van jou niet nee, die van mij wel Ik ben maar al te blij dat ze daar gewoon zelf om gevraagd heeft
Ze is echt niet de enige hoor. Fijn dat ze daar zelf om kwam vragen. Mijn dochter is nog niet zo ver, is net pas voor het eerst ongesteld geworden, maar heb haar wel op het hart gedrukt dat, mocht ze er aan toe zijn, ze wel veilige sex heeft. Ze zegt zelf nog niet zo ver te zijn (en voor zover ik haar ken geloof ik haar ook wel), maar dat kan natuurlijk snel heel anders zijn.
Ik had het hier toevallig in de apotheek van de week over. Ik gebruik de microgynon 30 en ik moet hem echt alleen van het officiële merk bayer. Anders veel bijwerkingen. De apothekersassistente zei dat kan goed. Maar die had ook laatst een vrouw die het tussendoor werd. Dus misschien even vragen om de officiële variant. En ook verwijzing gynaecoloog! Mijn menstruaties waren ook zeer hevig en kwam er pas laat achter dat door endometriose kwam, met als gevolg zeer moeilijk zwanger raken.
Mja, als ze er doorheen breekt met de menstruatie vraag ik me af in hoeverre die als anticonceptie betrouwbaar is.
Ik had dit ook in mijn pubertijd. Heb heel veel verschillende pillen geslikt maar constant kwam mijn menstruatie er door heen. Ook heel hevig en duurde lang (gerust 2 weken) Ik ben uiteindelijk over gegaan naar een spiraal op aanraadde van de gyn maar toen was ik inmiddels 17 of 18. Heb toen eerst een onderzoek gehad. 4 jaar niet ongesteld geweest, dat was echt een verademing. ik zou dus echt om een doorverwijzing vragen.