BIG Waterplay Niagara 2012 Waterplay.nl ik zit erover te denken om deze te kopen voor de verjaardag van zoonlief. Maar wat ik niet snap is hoe het water bovenin en op het schuine gedeelte blijft? Iemand hier die hem heeft en me dat kan vertellen?
Zoals ik het begrijp zit er een pomp bij. Dus ik denk dat die het water omhoog brengt. Maar dat is wat ik lees ik heb er zelf geen. maar zit er wel heel sterk aan te denken voor zoons 4e verjaardag en deze ziet er wel gaaf uit
ik ken hem wel: je pompt het omhoog en die gele dingen zijn sluisjes. Als je die omlaag laat blijft het water staan, zet je ze omhoog loopt het water weg. is wel leuk inderdaad, en ze worden er niet zo nat van als met een zwembad.
Wij hebben die, is gaaf! Je pompt inderdaad dmv een pomp en sluizen naar boven, trekt dan de sluis open en dan stroomt het water + bootjes van de helling af. Alleen hebben ze soms wat moeite met de bocht om gaan. Ze zijn er hier allemaal altijd erg gek op.
Onze meiden hebben hem ook is vooral ook leuk voor dagen dat het niet heel warm is, maar lekker om met water te spelen. Hier nog steeds een succes.