waar o waar? bij de hema hebben ze niks leuks, bij de H&M niks gezien, bij de Zara online niet.. wil er max 30 euro aan uitgeven... waar zou ik nog (het liefst online) kunnen kijken voor een leuk zomerjasje voor mijn zoontje??
www.amazingkids.nl ? En dan kijken bij de 60% korting want het zijn over het algemeen dure merken...wie weet zit er iets tussen ergens!
Een stoer jas bij de We misschien, is nu met 10 euro korting.WE Fashion | Jongenskleding Jassen | Bestel stoere jassen online - WE Fashion v&d Frendz Jack V&D van name it MINI MATHIAS NYLON JACKET= MINI MARVIN POLY JACKET= MINI MATHIAS NYLON JACKET=
En deze net iets boven je budget maar zit gelijk een fleecevest in, als je die eruit haal heb je gelijk een speeljas. C&A - jas? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A - jack? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A - jack + vest? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A - jack? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A - bomberjack? Bestel nu bij wehkamp.nl
Hier, de aanbiedingen van Z8. Deze is heel goed te doen voor het voorjaar. Ik heb zoiets alleen dan de meisjesversie voor mijn dochter, ook gevoerd maar die is echt fijn voor nu. maar 2,95 verzendkosten en echt goede kwaliteit Hopkins Grijs melee - Aanbiedingen
Hier ook gewoon bij de zeeman een jasje gekocht. Ze hebben hele leuke hangen. Heb nu een spijkerjasje en bodywarmer gehaald. Bij de V&D heb ik ook een hele leuke gezien trouwens. Nu veel in de actie daar. Moet je maar eens online kijken.