is 1 merk volgens mij die ze heeft en ze zijn inderdaad zeker niet goed koop. en de meerwaarde zie ik er niet van in
Bedankt voor de reacties dames, ik ben inmiddels al geslaagd bij de babydump met een bedje van Kees. Viel nog wel mee qua prijs (E 59,-). @Amfy, ik kan overigens nergens een max. gewicht voor de inhang vinden, waar heb jij dat vandaan? Mijn zoontje slaapt op het moment heel problematisch, hij wordt zo'n beetje ieder uur wakker, en kan dan haast niet meer slapen, tenzij we hem vasthouden, of bij ons in bed nemen. Dat laatste doen we nu steeds, maar het zou voor ieders nachtrust toch fijner zijn als hij lekker in zijn eigen bedje zou slapen, dus we willen nu een campingbedje op onze slaapkamer zetten, zodat we hem als hij weer slaapt daar in kunnen leggen. Terug brengen naar zijn eigen bedje werkt alleen als we er naast blijven zitten, zodra we de kamer verlaten wordt hij wakker en gaat hij huilen, vandaar een een bedje op onze kamer. Maar het is een lichte slaper, als ik hem in een bedje met een lage bodem leg wordt hij gegarandeerd ook wakker, vandaar dat ik op zoek ben naar een verstelbare bodem. Anders zou ik het nut er ook niet van inzien idd.