Hier casper en emma, peppa pig, teletubbies, nijntje, brandweerman sam, thomas de kleine stoomlocomotief,... Van films elmo in mopperland, luizenleven en vanaf nu vrees ik dat hij dagelijks om de film van casper en emma gaat vragen Ikzelf vind casper en emma ook heel mooi gemaakt. Wel duidelijk gesponsord door de ikea vandaag de film gekeken, 2 x en hij wilde nog een 3e keer kijken
Mijn dochter van 3; Peppa big, dora, minnie mouse, zandkasteel, nijntje (ja nog steeds), Tomke (Friese peuterserie) en van die youtubefilmpjes met liedjes of dat ze iets gaan kleien.
Mijn dochter vind goofy, pluto, knabbel en babbel en dat soort Disney filmpjes helemaal het einde. Heeft ze een keer gekeken samen met haar grote nicht van 11 en nu moet dat altijd op. Ook vind ze peppa big erg leuk.
Mijn dochter van 3: Echt een Dora-fan, Peppa Big, Pim en Pom en Paw Patrol vindt ze ook leuk. Ik vind Paw Patrol een beetje hysterisch.
Dochter 2.5: Dora, peppa, masha&bear, gruffalo Dora is hier nummer 1 ze praat gewoon engels van de film en weigert andere twee talen gebruiken: chieken, close, towel, no... Vind zelf niet erg goede serie juist door taalgebruik maar ah.. Dochter dol op..
Peppa pig, Paw patrol, Blaze, Thomas, Garfield, Tom & Jerry, Zack & Quack, Wand en de Alien, Brandweerman Sam, Bob de bouwer, Sophia het prinsesje , Jake en de nooitgedacht piraten, Buurman en Buurman, Umi Zoomi, Dokter Hond, Raad eens hoeveel ik van je hou, Wickie the Viking, Jokie, Sprookjesboom, Ben en Holly kleine kingdom, Heidi, Lassie, Pink panter, en soms Dora.
Dochter van 3 Peppa, tinkerbel, Barbie (serie op Netflix niet de films), strawberry shortcake, Madagascar, Pim en Pom.
Heel veel. Zoon is echt een tv gek. Als het aan hem lag keek hij de hele dag. Topfavoriet op het moment is Blaze en de monsterwielen.
Dora & friends, Wanda and the alien, Paw Patrol en Blaze and the monster machines. Voor de rest zijn ze redelijk uitgekeken op alles, ze kijken op het moment maar weinig. Films kijken we eigenlijk nooit, duurt veel te lang en vind ik echt nog niet nodig op deze leeftijd. Ze hebben 1 keer Frozen gezien, dat vonden ze dan wel prachtig.
Tja, ik denk dat het ook net is wat je aanbiedt wat ze leuk (kunnen) vinden. Dochter van 2 haar favoriete DVDs momenteel (Engelstalig): Billy & Bam Bam (BabyTV) en Pieter Post (Postman Pat SDS) Haar favoriete Dora afleveringen zijn: Superbabies, Hamster Nemo en Piepbeest Squeekie. Verder nog Pingu en Barbapappa (jeugdsentiment ) Dribbel is inmiddels 'uit'.
Larva, Oscar's oasis, Dino Trucks, Super 4, Draken, race tot de rand, Zack & Quack, Masha en de beer, Ninjago (heel netflix arsenaal) Hier zijn ze 3, 4 en 5. Films: Verschrikkelijke Ikke, Garfield, Jimmy Neutron, Snowbuddies.
Dochter van 6: - Prinsessia - Kika en Bob - Littlest Pet Shop - Mijn ouders zijn aliens Zoontje van 3: - Thomas de stoomlocomotief - Kika en Bob - youtubefilmpjes van Super Mario Dochter van 1,5: - Bumba - Masha en de beer - Nijntje - Bijna alles van BabyTv
Favo series van de oudste (4): Dinotrux Blaze en de monsterwielen Dora Team Umizoomi Mickey Mouse Clubhouse Paw patrol Favo films: Dino King Platvoet en z'n vriendjes (deel 1 t/m zoveel) Hoe tem je een draak De Gruffalo Finding Nemo Dinosaur Favo series van de jongste (1,5): Blaze en de monsterwielen Jokie Nijntje Films kijkt hij nog niet, al pikte hij laatst ergens een stukje Cars mee en hij leek gehypnotiseerd
Met stip op 1....Frozen. Verder kijkt ze ook graag naar Blaze de monstertruck, dora en friends en gewone Dora. En als ik Woezel en Pip opzet vindt ze dat ook nog altijd leuk. Dat waren echt haar allereerste helden!