Moet ff mn ei kwijt hoor. Yoshua is al sinds hij ongeveer een maand oud is af en aan verkouden en slaapt daardoor ook slecht. We moeten minstens 2x per week meerdere keren ons bed uit voor hem, in het gunstigste geval mogen we een weekje doorslapen. Nu zij we eindelijk zo ver dat we bij de kno zijn geweest en besloten is dat hij buisjes moet en zn neusamandelen eruit moeten. Nu had hij 2 weken geleden en keelontsteking en werd hij vorige week weer neusverkouden met last van zn oren erbij. Wat zie ik afgelopen maandagmiddag? Waterpokken. Die konden er ook nog best even bij. Mn man mag hem nu niet verzorgen, knuffelen of wat dan ook doen omdat hij medicijnen slikt die zn weerstand verlagen omdat hij een niertransplantatie heeft gehad en hij heeft momenteel een schouderblessure waardoor hij zowieso al veel minder mag doen. Bah bah bah. Yoshua heeft best veel last van zn waterpokken en heeft ook koorts (vanmorgen 39,2). K heb hem al in een badje met havermout gezet en dat werkt op zich wel, maar er komen nog steeds nieuwe bij dus de jeuk wordt nog niet minder. (Behalve als hij in bad zit) 1 voordeel hiervan is dat het vast bijna weg is als hij volgende week woensdag naar de anesthesist moet, volgende week donderdag naar het cb en volgende week zondag zn verjaardag is. Sorry voor mn geklaag ff maar het vooruitzicht van weer een gebroken nacht waarin ik mn man ook niet in kan zetten was ff genoeg.
Je hebt mijn sympathie, al koop je daar weinig voor Berust erin dat je vannacht weinig slaap krijgt en ga een filmpje met hem kijken of zo als hij niet kan slapen van de jeuk. Dat doe ik tenminste altijd als mijn dochter ziek Is, mijn man verban ik dan naar de bank zodat we samen in het grote bed kunnen (hij Is allang blij, echt hoor, zelfs als ze niks mankeren heb je er nog niks aan bij een ziek kind ). En op die manier doezel je vaak toch nog wel even weg af en toe. Sterkte vannacht!
Ohh bah dat is niet fijn! Hoe oud is hij? Kan Yoshua niet een nachtje bij opa en oma slapen? Of is t een kleintje met borstvoeding? Kan je onderschrift niet lezen, er staat
Hé ik had nog wat geschreven... Een zetpilletje voor de koorts en kidsclin (bij de kruidvat) helpt goed tegen de waterpokken. Sterkte vannacht en vraag om hulp bij andere. Het is nu echt even onmacht maar je moet ook aan jezelf denken.
Hij is bijna 2 dus geen kleine baby meer. Uit logeren gaat hij af en toe al, maar dat wil ik nu niet. En mn schoonouders gaan met de oudste 2 naar de camping. Het is ook allemaal best veel op het moment. Nu ligt Yoshua te slapen en kan ik niet slapen omdat er een hele vieze lucht (riool?) hangt in huis. Ik ben (helaas) gezegend met een hele goede neus, maar soms zou ik willen dat ik wat meer als mn man was. Kidsilin heb Ik gehad toen mn dochter de waterpokken had maar dat hielp bij haar niet echt. Bij haar hielp havermout redelijk. Zetpil heb ik hem gegeven voordat ik hem naar bed bracht.
Ik raad echt kidsclin aan! Mijn dochter had het heel erg, badje met havermout hielp maar even maar sinds ik dat spul smeerde gewoon geen jeuk meer!
Wij hebben via de huisarts een spulletje gekregen wat we op de waterpokken moesten aanstippen, hielp goed! Ook twee keer per dag in een havermoutbadje. Sterkte!
Yoshua is 3 dagen best beroerd geweest van de waterpokken. Havermout hielp goed als ik hem na het badje insmeerde met het olie/melk achting sapje wat ik uit de was hand kneep. Hij heeft nog steeds af en toe jeuk, maar de blaasjes trekken weg. Morgen naar de anesthesist vanwege zn buisjes en amandelen en donderdag cb. Gelukkig heeft hij geen last van de warmte gehad en konden we afgezien van de nachtelijke jeuk aanvallen goed slapen.
Wat vervelend! Ze zeggen 1 komt nooit alleen maar dit is wel heel veel achter elkaar.Heel veel succes morgen!
Ik ken het, mijn dochter heeft het ook lang gehad. De kinderarts voorspelde dat het op den duur steeds beter gaat, het lijkt erop dat ze gelijk krijgt. Een verkoudheid is niet gelijk meer zo heftig als een griep en de koorts duurt geen 2 weken meer maar nog maar 2 dagen. Hopelijk gaat dat met jou zoontje ook zo. Tot die tijd heel veel sterkte. Want de slapeloze nachten blijven killing die hebben wij evengoed nog vrij regelmatig.
Fijn dat het ergste alweer voorbij is. Hier mocht ik niet maar het cb met een kind met waterpokken. Beter neem je even contact op of het bij jullie wel mag.