Heyhoi, Eigenlijk niets dramatisch, maar moet ff van me afschrijven! Mijn dochtertje van 4 en half is voor het eerst een hele week van mij weg. Haar vader heeft haar de 2e vakantieweek, zoals we dat af hadden gesproken. Nu ben ik nog nooit langer dan 5 dagen van haar weggeweest (was 1x en dat vond ik vreselijk toen) en ik mis der nu al (ze is net opgehaald). Ben een beetje in een boehoe bui, terwijl ik weet dat ze er heel erg naar uitkeek om eindelijk wat dagen bij papa door te brengen. Maartoch! Gelukkig komt de vriend morgen een paar dagen naar NL, dat zal wel een beetje helpen. Maar je kind(eren) missen, mehh! Ben vast niet de enige toch? Die het daar af en toe moeite mee heeft? Fijn weekend!
Dat lijkt me normaal, dat je haar mist. Wel fijn dat je dochtertje er zin in had. Dan weet je dat ze het leuk gaat hebben, scheelt misschien weer.
herkenbaar.. sinds november bij mijn ex weg gevlucht (huiselijk geweld) al sinds die periode in een crisis opvang/blijf van mijn lijf huis.. en nu inmiddels eigen huisje.. omgangsregeling sinds ergens vlak voor feestdagen die zeer slecht word nageleefd.. en nu kwam de eerste vakantie daarna en kwam hij dochter van 4 en zoon van 1,5 halen.. dochter is vorig jaar wel een week met opa en oma (zijn moeder) meegeweest naar het buitenland dus die was 1x eerder weggeweest voor zoveel nachten, maar zoon is nooit langer dan de 2 nachten van de omgangsregeling weg geweest.. zoon hangt ook heel erg aan mij is echt een mama kindje dus vond het erg moeilijk.. van de ene kant ook fijn om zelf wat ademruimte te hebben na al die ellendige maanden vol gezeik met hem (ja hij is degene die ons in deze situatie heeft gezet maar ook degene die overal moeilijk over doet terwijl het zo makkelijk zou kunnen zijn ) na een paar dagen mistte ik ze echt onzettend pff.. was blij dat ik ze weer kon halen vrijdag! vond het zelfs prettiger dat dochter een week met opa en oma naar buitenland ging dan dat hij hun een week had.. pff.. geen idee hoe ik 3 weken zomervakantie ga redden zonder hun bah .. ze hadden het wel leuk gehad geloof ik hoor, maar altijd als ze bij hem zijn geweest (zelfs na een weekend) rkijg ik ze opstandig terug.. papa houd niet aan structuur net als ik en dat vind ik erg lastig.. ben bang dat ik na 3 weken in de zomer 2 rebellen terug krijg :s maar probeer lekker afleiding te pakken geniet van je vriend die paar dagen en hoop dat het snel weer vorobij is zodat je ze weer in je armen kan sluiten..
Ohh ik snap je helemaal, Mijn zoontje van 1.5 gaat om het weekend naar zijn vader. Wij zij sinds kort nog maar uit elkaar... Maar keer die weekenden duren zoo lang!! Pff ik denk nog even niet aan een zomer vakantie... Dikke knuff van mij voor jou!!
Mijn jongens moeten dit jaar ook twee weken met papa mee Gelukkig vinden ze dat zelf schitterend. Dat is wel een troost voor me.