Ik heb heel veel plezier gehad de eerste twee maanden van mijn rekbare draagdoek, maar nu ben ik op zoek naar een vervolg drager. Een doek vind ik af en toe toch lastig knopen (vooral in de winter als je hem buiten om moet doen), dus ben ik op zoek naar een drager. Nu zag ik een mei tai of een storchenwiege babycarrier, beide hebben een beetje de uitstraling en de geborgenheid van een doek, maar het comfort van een drager. Of focus ik me teveel op de uitstraling en is een andere drager veel makkelijker? Iemand tips?
Wij hebben de storchenwiege en zijn er dol op! Gebruiken hem voor onze jongste dochter (4mnd). Zelfs mijn man die er voorheen niks van wilde weten gebruikt hem nu vaker dan ik. Mei tai heb ik geen ervaring mee..
Dank je voor je reactie. Ik vind hem ook erg mooi, eigenlijk nog mooier dan de mei tai. Goed om te horen dat hij goed bevalt!
Ik heb ook de storchenwiege carrier maar alleen nog met peuterdochter gebruikt. Maar ondanks dat ben ik er nu al super blij mee. (ook wel met poppen en knuffels ter grote van een pasgeboren baby geprobeert, hahah!)