straks maar wéér naar de huisarts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maria80, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Sorry meiden, moet het even van me af schrijven.
    Ben zo verdrietig, straks moeten we weer met onze kleine man naar de huisarts. Hij spuugt nu steeds al zn flessen eruit, vooral de flessen waarin rijstebloem of granenpap zit.
    Sinds vorige week heeft hij megaveel dunne poepluiers, iedereen denkt aan tandjes. We voelen nog niets, maar ik kreeg ook al te horen dat dat nog wel even kan duren alhoewel hij nu dus wel al de poepluiers heeft. Ook zijn we toevallig toen begonnen met het mengen van Nutrilon Ha 1 met standaard 2. Hij drinkt dit zonder problemen op, dus vandaar dat we dachten dat de poepluiers aan de evt tandjes konden liggen.
    Als hij 's nachts of 's ochtends vroeg wakker wordt, is ook alles nat incl zn slaapzak. Hij heeft zulke dunne poep, het loopt overal heen.
    Vorige week waren we op het cb en meneer was in 8 weken maar 390 gram gegroeid, best weinig dus. Ze raadde aan om de granenpap van Bambix te gaan geven. Dinsdagavond heb ik dit voor het eerst gedaan en dit ging prima. Woensdagochtend spuugde hij zn fles met deze granen er weer helemaal uit. Hij heeft daarna wel fruit op en zn volgende fles kwam er na de helft ook weer helemaal uit (met zn fruit erbij). Dit was op het kinderdagverblijf en daarna hebben ze hem de andere helft van de fles weer gegeven en die bleef er wel in. Ook de middagfles ging goed. Gisteravond toch weer een fles gegeven met granen en weer kwam alles er uit.
    Vanochtend maar een flesje gegeven met rijstebloem (dit krijgt hij al sinds hij 4 maanden is) en nu kwam ook alles er weer uit. Vind het zo zielig, maar hij schijnt er zelf geen last van te hebben. Ik heb hem daarna nog een flesje van 120 cc + 4 schepjes HA1 gegeven. Hier liet hij nog 40 cc van over.
    Hij heeft geen koorts gelukkig. Normaal slaapt hij erg weinig overdag en zeker 's ochtends niet. Nu ligt hij al een uur in de box te slapen.
    Over een uurtje heeft de huisarts een plekje voor ons. Ik maak me zo'n zorgen, wat zal hij nou weer hebben. Hij heeft in zn korte leventje al een luchtweginfectie gehad evenals een buikgriep. Hij zit dus ook al ruim 2 maanden aan de puffers.

Nou, ik heb het weer even van me afgeschreven. Ik hoop dat ik me zorgen om niets maak en dat het allemaal meevalt.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Klinkt toch als een allergische reactie op de niet-allergene voeding of toch op de gluten? Moeilijk zeggen zo; iig veel sterkte, want het is niks he, je kleintje zo zien!

3. wellicht toch teveel in één keer? én de voeding mengen én de pap.
    Hoe ben je het aan het mengen?
    Schepje voor schepje en dan een week proberen?
    Die dunne poep komt van de voeding, hier soms 6 zulke luiers per dag gehad.

4. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    toen dit bij mijn kleine man gebeurde ben ik naar de huisarts gegaan en die constateerde uiteindelijk via bloedonderzoek in het ziekenhuis dat hij het Rothavirus had. Komt maar af en toe voor bij kleintjes.. Maar misschien is het de moeite waard om te vragen of hij wat bloed wil laten tappen..

Veel sterkte met het kleintje...

Deel Deze Pagina