s nacht huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze week begint onze dochter te huilen in de nacht. Het huilen is ook niet kort maar duurt vaak 1,5 uur en dan een flinke pauze waarna ze vervolgens weer begint.

We hebben geen idee wat dit is, dit heeft ze nooit gedaan. Ze is 9 maanden net. Als we naar haar toegaan is ze stil maar slaapt niet in. Ze kan niet bij ons in bed slapen. Maar als we haar pakken en even bij ons laten rusten is ze stil.

Wat kan dit zijn? De tijden verschillen ook, van 3 uur tot 4 wakker zijn of om 12.00:(

Ze ziet er echt niet ziek uit en is gewoon vrolijk overdag. Trek heeft ze ook niet zoveel meer als voorheen. Maar dat speelt ook al een aantal weken.

2. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond de 9 maanden speelt volgens mij ook een fase van eenkennigheid. Zou dat het misschien kunnen zijn?

3. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overdag is ze niet eenkennig ze vindt iedereen leuk en aardig. Maar waarom dan wakker worden midden in de nacht en zo lang huilen.

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft ze voor deze rijd wel de nachten doorgeslapen? Dan kan er misschien gewoon iets niet lekker zitten. Tandjes die doorkomen? Te warm of te koud? Misschien toch dorst? Dromen? Het zou natuurlijk vanalles kunnen zijn. Wat hebben jullie al geprobeerd? Als even troosten haar weer rustig maakt dan zou ik dat zeker doen. Slaapt ze dan weer verder? Dan zou het dromen kunnen zijn.

5. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hadden wij ook precies met 9 maanden alleen snachts. Het was na 3 weken ineens over. Hou moed ;)!

6. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temperatuur is denk ik goed, lastig met deze dagen. Wij gaan telkens naar haar toe geven speentje en aaitje zet muziekje aan , maar zo gauw we weg gaan gaat ze huilen. Blijf je staan dan is ze stil, nemen we haar mee naar onze kamer is ze ook stil. Dat hebben we eigenlijk gedaan. Ze heeft geen tanden nog en ik heb echt geen idee of ze doorkomen, ze kwijlt enorm maar dat is al maanden, dus moeilijk dit te voorspellen. Ik voel ook niks in haar mond en zien kan ik het ook niet echt. Zer sliep vaak door en anders gaven wij een speentje en dan ging ze gelijk slapen maar eigenlijk sinds ze zelf haar speentjes kan vinden, al nu 2 maanden of zo sliep ze aardig door. Hier en daar wat gerommel gehad omdat ze ging zitten en niet terug ging liggen maar dat is nu wel over.

7. BvD

BvD Actief lid

24 dec 2012
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 9 maanden werd ook opeens wakker in de nacht terwijl hij eindelijk een maand door sliep. Ik denk dat het te maken heeft met de 9 maanden sprong. Overdag ook snel ontevreden en bij je willen zijn. Misschien dat het gewoon een sprong is en die gaan vanzelf weer over.

8. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duurt het bij jullie ook zo lang dan s nacht want dit is wel heel slopend?

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Idd verlatingsangst. Ik probeerde haar bij ons te laten slapen maar voor het s avonds in slaap vallen werkte dat niet.
    Ik trooste haar dan, legde haar in bedje en als ze huilde, ging ik elke 2-3 min weer terug. Meestal hoefde ik er max 3x heen.
    S nachts legde ik haar bij ons en als ze onrustig bleef, weer in haar eigen bedje. Vaak was t dan wel goed.

Deel Deze Pagina