Hoofdje valt naar voren bij slapen in Bobike Tour fietsstoeltje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MommyOwl, 19 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Wanneer mijn dochter in slaap valt in haar fietsstoeltje, valt haar hoofd oncomfortabel naar voren en staat er veel spanning op haar nekje. Het is een speciaal fietsstoeltje, de Bobike Maxi Exclusive Tour, bedoeld om comfortabel in te kunnen slapen op lange fietstochten. De zijsteunen zouden het hoofdje moeten ondersteunen tijdens de slaap. Maar door haar helmpje, denk ik, kan ze haar hoofd niet lekker laten rusten en valt die dus naar voren.

Heeft iemand een tip hoe ik kan voorkomen dat haar hoofd naar voren valt? Mijn eerste gedachte was een nekkussentje, maar die hebben allemaal de opening aan de voorkant zitten, waar haar hoofd dus gewoon "doorheen" kan vallen. En het lijkt mij dat het nekkussentje omdraaien haar keel of neus misschien kan blokkeren? :(

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Een kussentje in de rug zodat ze geheel iets naar voren komt, dan kan haar hoofd weer tegen de achterkant van de stoel rusten misschien?

3. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Oh, wat een goed idee! Daar had ik nog niet aan gedacht, dank je!

4. mei2013mama

mei2013mama Actief lid

11 jul 2013
    181
    0
    0
    Wat voor helmpje heeft ze? Je hebt ze namelijk met een hele vlakke achterkant zodat ze hun hoofd tegen het stoeltje kunnen laten rusten. Deze zijn speciaal voor kinderen die in een fietszitje vervoerd worden.

5. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ze heeft de MET Elfo pink music XS.

Deel Deze Pagina