Help, afbouwen inbakeren lukt niet!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caroline80, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hoop dat iemand nog een tip heeft voor ons? Wij hebben een zoontje van 6 maanden. Ingebakerd slaapt hij heerlijk in zijn Puckababy. Hij ligt al ingebakerd sinds dat hij 4 weken is. Nou is hij 6 maanden geworden en draait hij op zijn buik. Hoog tijd dus om het inbakeren te stoppen. Maar het lukt ons maar niet om het af te bouwen. Ik had twee weken geleden de ritsjes open gelaten omdat het toen zo warm was en 's ochtends lag hij er met 1 arm uit. Sindsdien gaat het slapen met 1 arm los prima. Maar zijn andere arm krijgen we er maar niet uit. Als we hem gewoon met 2 armen los leggen blijft hij net zo lang huilen totdat hij weer met 1 arm ingebakerd ligt. Iedereen zegt wel dat hij hier even doorheen moet, maar ik vind het zo zielig om hem zo te laten huilen in de wetenschap dat hij met 1 arm ingebakerd wel gewoon slaapt. Hoe ver moet je hierin gaan?

Groetjes Carola

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje was ook ingebakerd. Ik heb het afgebouwd door idd eerst de ene , dan de andere arm eruit te laten. Hierbij sliep hij wel, maar het ging stukken moeilijker en sliep ook korter. ik heb hem toen een tijdje in een gewone slaapzak gedaan waarbij ik de armen naar binnen vouwde. dus wel een beetje dat geborgen gevoel, maar wel meer bewegingsvrijheid. Toen ook weer eerst de ene dan de andere arm. En later toen dat aardig lukte heb ik een tijdje geaccepteerd dat hij wat korter sliep. Dit werd vanzelf ook weer langer.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    De sleepy wings kunnen ook een uitkomst zijn bij het afbouwen. Ze kunnen zich hiermee ook gewoon omdraaien zonder dat t echt kwaad kan, want ze kunnen zich met hun armpjes opdrukken.
    Google er maar eens op en succes!

4. homey

homey Lid

28 apr 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem steeds losser ingebakerd en het dekentje wel strak om hem heen. Werkte voor ons prima! Succes!

Deel Deze Pagina