Iedereen lacht me uit, en niemand heeft dit ooit meegemaakt, maar onze zoon krijgt het voor elkaar. Onze zoon is nu bijna 2 jaar en slaapt nog in zijn ledikantje. Nu ging hij 3 weken geleden naar bed en we hoorde een kleine tok (wij dachten de buren) en verder hebben we niets meer gehoord. De volgende ochtend ben ik beneden met onze dochter, hoor ik de jongste ineens heel goed mama roepen. Wij dus gaan kijken, staat meneer boven aan de trap (traphekje wel dicht). Ik dacht dus, meneertje is eroverheen geklauwterd met slaapzak en al. Eenmaal op zijn slaapkamer zag ik het en wist ik meteen wat die knal was.... meneer had een bedspijl uit zijn bed geramd ... Nou goed, verder niets aan de hand, hij sliep nog steeds prinsheerlijk in zijn ledikantje met 1 missende spijl, en probeerde nog geeneens om eruit te klimmen (met wakker worden riep hij gewoon om mama). Maar 31 mei (mijn verjaardag) kreeg ik mijn eerste verjaardagscadeau van onze zoon.... je raad het al.... een bedspijl . Onze dochter sliep bij oma en mijn vriend was werken, dus ik en zoonlief lagen lekker in bed tot meneer weer aan het rommelen was en druk aan het vertellen tot weer een toek, gevold door MAMA. En ja hoor spijl nr 2 was eruit geramd... Nu gaan we morgen over naar een groot bed, want nog ff en hij heeft er geen spijlen meer in zitten . En nog steeds kruipt hij niet uit bed, terwijl er nu een mega gat in zit. Iemand dit toevallig ook meegemaakt? Of heeft onze man echt ongekende krachten .
hahaha herkenbaar!! Esmée heeft 't ook voor elkaar gekregen! ze heeft het voeteind, los getrapt van de spijlen / zijkant..snap je het nog? haha zo kon ze er aan 1 kant uitklimmen.. Mega mindy en mega toby
hahahah... hoor het best wel vaak... ik had vroeger neit het bedje te pakken maar het traphekje die benee aan de trap stond.. we hadden een open trap in de huiskamer en ik was nog jonger dan 2 jaar en trok het traphekje met plug en al zo van de muur en me oom had hem er goed opgezet en er ook aan lopen trekken om te kijken of die goed zat maar ik was sterker dan me oom hihihii...
Bij mij hier in de opvang een kleine meid van ruim 5 maanden die een spijltje uit het ledikantje heeft gekregen. Ik ging even kijken en dacht van, wat ligt er nu in het bedje? Maar dat was dus een spijltje. Waarschijnlijk heeft ze er flink aan getrokken toen ze zich omdraaide, want ze lag ook op dr zij/buik te slapen wat ze voorheen nooit deed. Maar stond toch wel even vreemd te kijken hoor. Er hebben al meerdere (ook oudere) kindjes in geslapen en dit is nog nooit gebeurd.
hahaha ik heb hier heel hartelijk om gelachen Dit heb ik dus nog nooit gehoord en mijn moeder werkte voorheen op een kinderdagverblijf/peuterspeelzaal. Superkrachten dus
mijn zoon heeft met 9 maanden de box om zeep geholpen haha was even naar de wc en ik kom terug e n daar had hij 2 spijlen overmidden had. nu dus een nieuwe box
Sterk hoor!! En het blijven liggen herken ik wel.. Mijn jochie bleef in zijn peuterbed ook gewoon liggen. Alsof er een soort krachtveld om het bedje zat, waar hij niet doorkon.. Heeft zeker nog een jaar geduurd voordat hij er uitkwam zonder dat wij iets zeiden.. (als hij riep, konden we terugroepen en dan kwam hij wel)
Toen ik de titel van je topic las moest ik wel even heel goed nadenken... En zeker nadat ik je berichtje las. Maar je bedoelt andere krachten Eens met voorganger, DANOONTJE POOWWWEEERRRRRRRRR (leuk verjaardagscadeau voor je trouwens, een bedspijl. Krijg je ook niet ieder jaar)
Mijn neefje heeft dat ook gedaan toen ie 8/9 maanden was. hij gooide de spijlen dan voor de hond om mee te spelen op een gegeven moment was de helft van zijn ledikant weg....
Mijn zoontje is een keer gevallen tegen de rand van het bed omdat hij aan het rennen en springen was in zijn ledikant en toen had hij een spijl eruit gebroken door de val.
en je hebt niet toevallig een bedje waar je spijlen gewoon uit kan halen? want die heb je ook. daar kan je 1-2 spijlen eruit draaien/klikken zodat kleine er zelf veilig uit kan klimmen ipv over het hekje.
onze oudste zoon heeft zijn hele bed uit fatsoen gesprongen. alle spijlen zaten los door het springen toen was hij tussen de 1 a 2 jaar. Mijn vriend heeft alles met bruislijm weer vastgelijmd want dat bed moest nog een ronde mee
Nee zo'n bedje hebben we niet. De spijltjes zitten met duvels (of hoe ze het ook noemen) vast en hij heeft ze er gewoon uit geramd .