Welke kleding aan met dit weer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nala, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Hoi!

Mijn moeder past op Hugo en nou heb ik het idee dat zij hem veel te warm aankleedt met dit weer. Zowel binnen als buiten.

Wij hebben de verwarming op 20 graden staan en dan doet ze hem binnen dit aan: romper, spijkerbroek, longsleeve en capuchontrui.

Voor buiten gaat daar nog overheen: winterjas, sjaal en fleece voetenzak van de buggy.

Wat vinden jullie?

2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    hier romper, broek of rokje met maillot, longsleeve laarsjes en winterjas/dik vest. Voetenzak heb ik met ingng van dit jaar afgeschaft, ze zit toch bijna niet meer in de wagen :)

3. bloempje1981

12 aug 2008
    70
    0
    0
    Hier binnen bv spijkerbroekje, hemdje en onderbroekje en dan een longsleeve. Als we naar buiten gaan een spijkerjasje en bodywarmer. Je moet goed kijken wat je zelf aan hebt!

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Als ik jullie reacties zo lees dan zijn we het dus wel eens over de kledingkeus van mijn moeder :D . Was al bang dat ik het door mijn hormonen extreem warm heb ofzo... Maar volgens mij erger ik me alleen maar extra door de hormonen haha.

Ik kijk inderdaad wat ik zelf aan heb en zo kleed ik Hugo ook ongeveer. Hugo is de hele dag in beweging en heeft het dus veel sneller warm. Bovendien is het al een mannetje dat het snel warm heeft. En hallo.... het vriest nog niet! Wat moet ie in vredesnaam dan aan als het wel gaat vriezen?!?! Thermisch ondergoed, gewone kleren, skipak, muts, sjaal, wanten en dan nog in de voetenzak van de buggy?

:confused: :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :confused: :confused: :confused: ;) ;) ;)

5. Tirety

Tirety Lid

7 okt 2008
    29
    0
    0
    Sneek
    Gewoon aantrekken wat je zelf ook aan hebt.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven heeft broek, sokken romper en longsleeve aan.
    Buiten een winterjas, en pet op.
    Als het vriest doe ik muts sjaal handschoenen aan, en winterzak dicht.
    Winterzak zit er nu al wel in, maar alleen het zitgedeelte.
    Als het hard waaid doe ik hem een muts op.

Deel Deze Pagina