Mijn meisje ligt sinds een kleine 2 weken in de puckababy ivm onrustig slapen overdag. Nu lag ze vandaag ineens op dr buik in de puckababy! Ze lag herl goed met dr hoofdje opzij dus vond t niet zo heel eng maar snap wel dat ik ermee moet stoppen. Nu wil ik de puckabag newborn aanschaffen..is dit n beetje goede opvolger? En wat moet ze daarin aan en zijn laken/deken dan nog nodig?
Ik heb the bag vanaf 7 maanden, dus niet de newborn maar dacht reageer toch even, want ik vind het achteraf zonde van het geld! Ik heb ook een slaapzak voor de winter van de prenatal (stuk goedkoper) en ik wissel ze af omdat ze natuurlijk ook gewassen moeten worden. Maar in beide slaapzakken slaapt hij prima en ook niet zo dat je steed een nieuwe maat slaapzak moet kopen, want die van de prenatal gaat voor de 2e winter mee en die was 22 euro en the bag bijna 100 euro!
ons meisje ging met haar puckababy het hele bedje door, nu slaapt ze tegenwoordig in een lodger hopper omdat ze nu op haar buik slaapt en de puckababy newborn nog veel te wijd is!
Ik heb de newborn mijn dochter lag ingebakerd in de pacco en rolde ineens ook om, in de newborn slaapt ze rustiger dan in de pacco. Ik koop binnenkort de bag, ben fan!
Ik heb de newborn sinds van de week: ik vind m bij de hals nog wijd en hij is erg warm, ik heb na 1 nacht mijn meisje toch weer terug in de puckababy mini gelegd, vind m verder wel heel geboren en donzig maar het uitbakeren kost toch iets meer tijd dan gedacht...!
Toen mijn zoontje aanstalten maakte tot omrollen heb ik het inbakeren afgebouwd in ongeveer een week. Dat ging eigenlijk zonder problemen. Sindsdien slaapt hij in een gewone slaapzak met lange mouwen, zonder deken.