Mijn zoontje is vanochtend gemeten en gewogen, omdat hij binnenkort weer een beetje narcose krijgt ivm neusamandel knippen (is weer aangegroeid sinds een jaar geleden knippen) en het verdwenen rechter buisje opnieuw plaatsen. Hij bleek op een paar tienden na een meter lang te zijn! En hij weegt 16 kilo precies, hetzelfde als tien centimeter geleden haha. Heb het idee dat mijn zoontje vrij lang is? Daarom mijn vraag: hoe lang zijn jullie zoontje van ongeveer dezelfde leeftijd (mijn zoontje is ook nog zes weken te vroeg geboren), en wat is hun gewicht?
Mijn zoontje was met 2,5 jaar 91 cm en 11,2 kilo. Moet er wel bij zeggen dat ik zelf ook erg klein ben.
Mijn zoontje is nu zo'n 90 cm schat ik. Mijn dochtertje ietsje kleiner. Hij is 14 kilo en zij is ong 13 kilo.
de mijne is ook bijna 2,5 en 84 cm en rond de 10 kg (net wel of net niet). De mijne is dus echt heel klein . Mijn 5 jarige is nu net boven de meter
Mijn zoon is 2 jaar en 3,5 maand. Hij weegt 13,9 kilo (toevallig gister gewogen). Lengte weet ik niet precies maar hij zal ook rond de 1 meter zijn. Zit nu in kledingmaat 98-104 (bovenkleding) & 92 (broeken). Als ik hem met andere kindjes vergelijk is hij inderdaad ook lang.
Onze zoon weegt ongeveer 15 kg en is zo tussen de 90-95 cm lang. (Hij blijft nooit lang stilstaan bij de meetlat. ) Hij is nu inderdaad vooral in de lengte aan het groeien. Zijn gewicht staat al een tijd stil.
zoon 1 was met 2,5 jr al 1m11 en 19,5 kilo. Zoon 2 was met 2,5 jr 1m09 en 26 kilo. Dochtertje van 13 mnd is ook al bijna 90 cm en 10,5 kilo. Die gaat haar broers achterna. Ik vind je zoon dus normaal kwa lengte of mijn kids erg lang. Vader van kids is lang ik ben zelf maar 1m63 kort,maar ik heb familieleden van tegen de 2m10 dus erfelijk bepaald denk ik.
Hier laatst zelf gemeten en gewogen : net geen meter 99 cm, 16 kilo! Er word altijd gezegd: goh hij is wel lang he!
Mijn zoontje was met 2.6 jaar 91cm en 12.2 kilo. Nu met 3.6 jaar bijna een meter en 14.2 kilo. Hij zit met lengte tussen gemiddeld en -1 lijn.
99cm en net geen 15kg op 2,5j! Hier ook vaak de vraag (al van voor ie 2 was zelfs!) of ie geen 3j is! En in vgl met kindjes van z'n leeftijd steekt ie er wel vaak bovenuit.
Mijn zoontje is iets ouder en 104cm en 17,8kg. Lang en slank. Hij wordt wel in de gaten gehouden door de ka, maar deze maakt zich vooralsnog geen zorgen
Zoonlief redt net de 12 kilo en is nu ook de 90 cm voorbij. Een kleintje dus (maar ook niet té). Broeken is hij echt net uit maat 80, shirts al heel lang in 92.