Dochter van 3 erg pienter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Eiffel, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Gewoon lekker een bijdehand meiske. Hier ook hoor op die leeftijd. Gooie 2 puzzels van 50 stukjes door elkaar en ging die tegelijk op d'r gemak zitten maken. Zoon had op die leeftijd al moeite met 16 stukjes :D maar mijn dochter (nu 5) puzzelt gewoon graag, zoon (7) heeft er een hekel aan.
    Die is juist weer heel goed met z'n geheugen. Die weet nu nog dingen van toen ie 2 was en z'n zusje geboren werd. Terwijl dochter al vergeet wat ze net gedaan heeft hihi.
    Ach en zo heeft iedereen z'n sterke en minder sterke punten.
    Zo lang ze blij en gelukkig zijn met zichzelf en niet gefrustreerd omdat het te makkelijk of juist te moeilijk is, maakt het Helemaal niet uit toch?

Maar laat je vooral verbazen, dat is juist het bijzondere aan kinderen, die verrijking die ze aan je eigen leven geven.:)

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Tekenen is wel leuk.
    Hier tekent ze hond bijv (lijkt in verte niet op hond) maar ze doen lichaam, dan zegt ze" poot" tekent echt 4x op plaatsen waar hoort, dan zegt ze "oortjes" tekent 2x, dan neus, ogen, staart. En dan alsik zo bekijk wat ze tekent dan tekent ze dus zittende hond niet zo poppetje profiel hond.
    Maat ik vind het normaal op die leeftijd geen idee heb geen vergelijkingsmateriaal maar ben zelf ontwerper dus vind niets bijzonders hihi

Hier had ze van geboorte voorsprong in elke vlak dat blijft nog steeds wel nooit weggegaan. Ik denk 1e x dachten we aan dat ze anders is toen ze 10mnd was miss iets eerder.. Maar andere opmerken dat ook en hie ouder ze is hoe meer we dat "normaal" gingen vinden eigenlijk. Onsverbaasd al niets hihi. We zien wel hoe dat verder zal lopen.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl tekent ook graag. Hele bladen vol. Soms hele expressieve figuurtjes. Als je dan vraagt wat het is verzint ze volgens mij maar wat (om antwoord te kunnen geven). 'Ja , is een poes. Kijk z'n staart' (Ze doet dat net iets te overtuigend naar mijn gevoel :) )

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Mooi gezegd; so true!

Deel Deze Pagina