Maandag 3 oktober is mijn oudste zoon vrij vanwege een studiedag. Ik heb deze dag ook vrij genomen, omdat ik iets leuks met hem wil doen. We gaan naar het museum en de keuze is gevallen op Naturalis. ( eigenlijk had ik naar het spoorwegmuseum gewild, maar helaas zijn veel musea dicht op maandag ). Wie is hier al eens geweest en is het leuk voor een 5-jarige? Eventuele andere suggesties zijn ook welkom ( maar moet dan wel op maandag geopend zijn ). Bedankt alvast!
Als ie van dino's en opgezette dieren houd is het idd erg leuk. De mijne vond het best interresant maar wij zijn op een dag geweest dat er ook een speurtocht was uitgezet en hebben een rondleiding gehad met wat korte verhaaltjes. Maar wat eigenlijk nog leuker is. Als je toch van plan bent om op 3 oktober naar Leiden te gaan ga dan lekker de binnenstad in. Leids ontzet is er dan met een markt en grote kermis.
Daar dacht ik ook meteen aan . En dat het op 3 oktober dus waarschijnlijk wel drukker is dan op een andere maandag, heel Leiden heeft zo ongeveer vrij dan
Bedankt meiden! Naturalis valt net ook af, kom ik net achter.........zijn slechts 4 dagen per jaar gesloten, waaronder 3 oktober. Maar dat is waarschijnlijk vawege het Leids ontzet. Ik ga nog eens verder kijken, zit nu aan het scheepvaartmuseum te denken.....
maritiem museum in rotterdam is ook erg leuk voor kinderen heb ik begrepen ook leuk te combineren met een rondvaart van spido door de havens.
Het lastige is dat veel musea op maandag gesloten zijn en dat geldt ook voor Nemo en het Maritiem Museum...... Bedankt voor het meedenken!
tijd voor eropuit.nl dan... daar kun je gewoon aangeven op welke dag je weg wil en wat voor iets je zou willen doen.