Ons meisje van 7.5 maand heeft maandag en dinsdag twee dagen koorts gehad. Verder was ze niet ziek of zo. Ze at wat moeizamer, maar at wel min of meer alles op. Ze was hangerig en sliep veel en wilde graag knuffelen. Dus ik heb gewoon pcm gegeven voor de koorts (schommelde tussen 38 en 38.5). Ik dacht dat er misschien weer tandjes in aankomst zijn, maar ik zie of voel niks. Afgelopen nacht was ze zo aan het gillen en huilen, volgens mij van de pijn en heeft ze tussen ons in geslapen. Vanochtend geen koorts meer maar ze is hees van het huilen vannacht. Strakjes om 17u toch maar naar de kinderarts, maar ik zou niet weten wat er kan schelen? Ze heeft een beetje een droog kuchje, maar verder niks. Vanochtend plaste ze op de thermometer wanneer ik haar temperatuur nam en zag ik dat haar urine echt geel was (normaal is die kleurloos). Geen sterke geur ofzo.. Iemand een idee wat het kan zijn? Alvast bedankt!
Het was een keelontsteking, maar ze was er snel vanaf. Ik heb het nu overgekregen, maar in de vorm van een flinke verkoudheid. Ik zag ook zondag een derde tandje erbij. Het zal dus alles tesamen wat geweest zijn waarschijnlijk. Wel heel vreemd... Ons meisje is nooit gek geweest op zoet. Ze at liever groenten en fruit ging altijd moeilijk. Ze krijgt als opvolgmelk Nan transit, die wat zurig smaakt. Maar nu eet ze ineens makkelijker fruit dan groenten en vanmorgen wilde ze voor het eerst wat vanille pudding? Nog mama's die herkennen dat hun kindje ineens andere voorkeuren krijgt? Kan het dat haar smaak veranderd is door ziek te zijn? Misschien maar eens een ander topic voor openen