Heel veel sterkte! En wat raar dat de ha geen spoed toets heeft. Zou ik later wel over aan de bel trekken. Nu eerst zorgen dat je weet wat er met je meisje is!
Ja dat dachten heel veel mensen vorige week bij de eerste hulp. Mensen die crepeerden van de pijn. Ze mochten dan plaatsnemen en iemand moest zo'n pasje gaan halen. Dat is bij de hoofdingang van het Tweesteden. Ik dacht ik meld het even.
Ze mogen je niet weigeren dus dat zal niet gebeuren hoor! Sterkte! Vraag me wel af; je huisarts heeft toch wel een spoednummer? Of indien ze gesloten zijn het nummer van de waarnemend huisarts? Maar dat doet er niet meer toe. Denk dat je met deze klachten sowieso doorgestuurd zou zijn naar het ziekenhuis!
Sorry hoor. Maar snap hier niks van. Je zegt dat het enorme spoed is. Op weg naar de SEH, en dan heb je tijd voor zp? Sorry, maar als iets écht spoed is ben je toch een beetje in paniek? Dan ga je toch niet op een forum een topic openen... Heel vreemd
Ze schrijft dat ze al onderweg is, zal waarschijnlijk in de auto zitten achterin bij kind en iemand anders rijd?
Uhm man rijd en zij achterin de auto??? Juist aan dit soort dingen denk je als je spoed hebt. Word ik wel geholpen etc. Ik kan mij goed voorstellen dat je dan niet vraagt
Mijn vriend reed ik zat indd achterin bij Mn dochter. De paniek sloeg even toe ik dacht ineens dalijk willen ze ons niet helpen en dan? Ze word nu onderzocht door de kinderarts.
Sterkte meid, lijkt me vreselijk om je kind pijn zien te lijden. Als je wilt, wil je ons dan op de hoogte houden? Ik hoop dat alles goed komt.