Mijn zoontje word in November 2 jaar. Hij is helemaal gek van gereedschap en timmeren etc.. Dus willen wij hem een werkbankje geven met gereedschap.. Maar nu zie ik niet echt een geschikte op internet. Iemand die toevallig weet waar ze 1 te koop hebben?
ik heb vorig jaar voor sinterklaas 1 bij blokker gekocht, misschien dat ze ze daar nog hebben, en anders hebben alle speelgoedwinkels ook wel van die dingen
Volgens mij heb ik ze laatst in het boek van Intertoys gezien. www.intertoys.nl of kijk eens op www.bartsmit.nl
die van bosche is heel leuk maar best wel klein ik zou er zelf 1 maken van hout en goud aflakken en dat soort dingen zo kan je hem echt helemaal na je smaak maken... En kan de kleine ook helpen...
Die van de Ikea had ik inderdaad gezien.. Maar ze hebben daar geen gereedschap bij. Intertoys boek heb ik hem niet gezien...? Misschien over het hoofd..haha. Blokker zag ik via google, maar die leek me heel klein? In ieder geval bedankt voor de reacties!
Wil er ook een voor mijn zoontje met sinterklaas,hier hebben ze echt leuke tussen staan vind ik! houten werkbank : Houten Speelgoed, voor uw (klein)kind
De Bosch werkbank is leuk Bosch werkbank met 75 accessoires groen - Liesjes Speelgoed ook te koop bij bart smit, intertoys etc
Super leuk inderdaad die bosch werkbank, Quinten heeft hem vorig jaar gehad en er wordt nog dagelijks mee gespeeld.
Die van Bosch is inderdaad erg leuk. Oh en bij de Ikea verkopen ze het gereedschap apart in een koffertje.