Dochter van 4 wilt haren stylen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jongemama1993, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Scholen?? Hoezo hebben zij daar iets over te zeggen?

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb ik ook wel eens voor een keertje gedaan omdat ze het bij mij zag. Dan deed ik alleen even over haar staartjes heen bijv! Zij blij. Hier mag ze ook nagellak of wat lippenbalsem van mama, dus dat vind ik ook geen probleem.

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    In heel veel schoolreglementen staat het letterlijk dat nagellak niet mag. In sommige staat soms ook iets over make-up (zeker in de basisschool).

Heb vroeger zelf vaak genoeg van de juf naar mijn oren gekregen dat de nagellak er tegen de volgende dag af moest zijn ;).

Mijn moeder lakte haar nagels met periodes geregeld en ik wou natuurlijk ook :).
    Nu ik 30 ben vind ik het hatelijk irritant (schilfert veel te snel af, veel te veel geknoei, geen geduld voor het drogen, ...) en draag het nooit meer :D.

4. penseel

penseel Niet meer actief

Dat zou van mij zeker wel mogen.

Mijn meisje is ook z.n meisje meisje nagellak.

Twee weken terug kwam ze terug van de overblijf( tussen de middag) had de overblijf juf de meisjes rode nagellak gegeven. Ik vind het prima.

Doe zelf nooit wat op mijn gezicht of met mijn haar( behalve dan verven)..Nagel lak vorige week glans nagellak via dochter op gedaan..Wel leuk voor een keer voel ik mij ook weer eens een meisje hihi.

Deel Deze Pagina