Dochter van 5 verteld.....zo lief!1

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jootje03, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje03

jootje03 Lid

16 jul 2008
    36
    0
    0
    Leiden
    Gister eerste echo gehad, alles goed, hartje klopt, ziet er prima uit!
    Daarna durfden we het eindelijk aan onze andere 2 kids te vertellen. De jongste (bijna 3) snapt het nog niet zo maar de oudste (5,5) vindt het zo super! Zo lief, knuffelen met m'n buik, gelijk hele fantasie, wordt natuurlijk een meisje want dan heeft ze een broertje en een zusje, enz.
    Vind haar reactie bijna nog mooier dan de positieve test van 12 weken geleden, zoooooo lief! Echt superleuk! :D :D :D

2. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    gaaf is dat he?
    die van mij roept nu bij elke dag wel wat tegen mn buik, hij praat dan tegen de baby, volgens hem is t een meisje want dan kan hij haar later beschermen,wie weet!

3. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    We hebben een zoon van 11 en een dochtertje van bijna 10 jaar. Dus nu echt een nakomertje...
    Onze dochtertje zingt elke avond voordat ze naar bed gaat naar haar zusje in mijn buik...aait en geeft ook kusjes...tekeningen maakt ze..
    Heel leuk toch dat je kinderen er zo bijgetrokken voelen! :D

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    hihi mooi he die kids!
    Mijn dochter van 4 hebben we het meteen na de 1e echo verteld en we nemen haar steeds mee naar de vk en de echo's en ze vind het super!
    Ze knuffelt en kust mijn buik steeds en praat er ook tegen!
    Ze zegt dat ze straks mee wil helpen flesje geven en in bad doen etc etc zo lief!

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Wat superlief! :D

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat ontzettend mooi en lief!

Deel Deze Pagina