Binnen kort gaan wij verhuizen. We hebben nu een woning met een inpandig berging waar we gemakkelijk de grote kinderwagen kwijt kunnen. Onze nieuwe woning heeft dat niet. We wilden daarom de kinderwagen verkopen en een buggy ervoor terug kopen. Dit is gemakkelijker in te klappen en neemt dan minder plek in. Zoon is nu 14 maanden en met de verhuizing zal hij ong 18 maanden zijn. Hij stapt sinds een maandje maar nog niet echt buiten met boodschappen doen ofzo. Dat zal over een maand of 4 denk ik wel anders zijn. Maar de buggy blijft voorlopig natuurlijk nog wel gebruikt worden met daagjes weg. Onze eisen zijn: gemakkelijk in en uit te klappen, ligstand, boodschappenmandje onderin. Welke buggy hebben jullie en is deze fijn/valt hij binnen onze wensen?
Wij hebben een MacLaren quest vooral voor vakantie gekocht. Staat nu vooral in de auto voor uitstapjes met auto. Hij pas zelfs achter in mijn ford ka, heeft een klein boodschappen mandje, makkelijk te besturen en heeft een ligstand waar ons ventje lekker in kon slapen. Oh ja heeft ook hele fijne grote kap dat je geen parasol nodig hebt.
Wij hebben de quiny zapp 2, IDEAAL. Ligt heel comfortabel. Kan helemaal plat, naar je toe en van je af met de zitting, zo in elkaar geklapt, weegt niet veel.
Wij hebben een maclaren quest gehad bij mijn dochter, wat een drama ding vond ik dat. Hebben we snel verkocht. Toen een quinny Zapp erbij maar die kan niet op ligstand, toen geen probleem, nu wel. Ukkie, ik ga de quinny Zapp 2 eens bekijken, dankjewel
Quiny zapp die ik heb kan echt helemaal plat, hij ligt dan gewoon echt. Hij vindt t heel fijn. De kinderwagen die we hadden gekregen van vrienden ( oud maar opzich prima) zat hij echt rot in ij de buggyinzet Hierin zit/ligt hij te lachen en te spelen!
Ik zou dan voor de quinny 2.0 xtra gaan, die kan je ook in 1 geheel inklappen. je hebt ook nog de gewone quinny zapp die kan niet in standen versteld worden. Die heb ik zelf maar mijn dochter slaapt nooit in de kinderwagen dus had er bewust voor gekozen. Je hebt ook nog een quinny zapp xtra die kan wel versteld worden alleen niet in 1 geheel worden ingeklapt. Maar goed, het is een hele fijne wagen hij rijdt soepel en voldoet eigenlijk aan alle eisen.
Ik heb deze ook (ook al zit zoontje er nu niet meer in - hij is 2,5, nu) maar heb er veel plezier van gehad
Wij hebben de buggy van Mini. Kan helemaal plat, en de handvaten kun je ook verstellen. Ideaal. Ook erg handig in en uitklappen.
Ik denk dat zo een wagen ook vaak heel persoonlijk is. Gewoon naar de winkel gaan en even allea uitproberen. Zo hebben wij het gedaan.