Hallo dames, Zoals het titel al zegt ben ik bevallen van een wonder schone en gezonde prinsesje. Mijn vorige bevalling was met een spoedkeizersnede en was wel erg bang dat dat me weer zou overkomen. Het was een echte traumatische ervaring. Maar in tegenstelling was deze een normale en een hele snelle bevalling. 7.00 uur naar het ziekenhuis. 8.00 uur hebben ze gekeken en had al 3 cm ontsluiting en vliezen doorgeprikt. Rond 11.35 uur 8 cm ontsluiting had ondertussen de hele tijd persweeen werd mij gezegd ( weeen waren te heftig dat ik het niet in de gaten had ). Met behulp van verloskundige was het al zo 10 cm en mocht al gelijk tijdens de weeenstorm meepersen. Om 11.44 uur was mijn dochter er al. Ik geloof dat ik maar 4x ofzo heb moeten persen en het was al klaar. Ben zo blij dat t en een gewone bevalling was en het ook zo snel ging. We zijn erg blij met ons kleine dochter en zusje 😍😍 Dit wilde ik even delen.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Het klinkt als een hele fijne bevalling! Veel geluk!
Gefeliciteerd! Geniet van jullie mooie meisje en zusje. Wat fijn dat het een gewone bevalling is geworden!! Daar ga ik ook voor!!