Hallo allemaal, Weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar doe het toch... We zijn zwanger! Heel onverwachts, maar zo gewenst zijn we zwanger van ons 2e wondertje. Jamie wordt grote broer. Wauw ik kan het nog steeds niet geloven. Tuurlijk wisten we wel dat er een kans in zat dat we zwanger werden (tja dan moet je het altijd veilig doen ) we wilden eigenlijk wachten tot december en er dan echt voor gaan. Maar nu onverwachts toch zwanger. Voor de eerste zwangerschap hebben we ruim een jaar moeten wachten, en toen iedere maand een telleurstelling als die akelige zich melden en nu ineens zwanger. Het kan dus toch. We zijn helemaal blij, maar dat is volgens mij wel duidelijk. Meiden die ook zwanger willlen worden, ik hoop dat het snel bij jullie lukt. Het kan zomaar gebeuren. Veel liefs, Patries
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties. Meiden die nog druk aan het klussen zijn: Heel veel succes, hoop dat het bij jullie ook snel gaat gebeuren. Het is jullie gegund! Succes @de zwangere meiden: Jullie ook gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap. Liefs, Patries PS: begint steeds meer tot mij door te dringen dat we zwanger zijn. Wordt er alleen maar gelukkiger van.
Hier nog maar eens... van harte gefeliciteerd! Binnenkort weer even in Zaandam een bakkie en shoppen voor de beeb? Geniet van je zwangerschap. Liefs!
Wauw Patries, ik lees het nu pas! Wat een geweldig nieuws! Ontzettend gefeliciteerd en ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe! Geniet er van meid! Knuffels!