Woow... hoe doe je dat 's nachts zonder speen?? Ik zou het graag willen, maar vrees dat mijn speenverslaafde zoon daar niet mee akkoord gaat. Hij vind z'n speen wel 's nachts, maar hij maakt zoveel geluid als hij er op ligt te zuigen... Humhumhumhumhum en dat soms wel een uur lang. Dus ik zie dat ding ook liever gaan dan komen.
Speendoekje of knuffel. Maar mijn dochter kan m overdag prima vinden en in dr mond doen, maar in de nacht als ze half slaapt, echt niet. Dus heb ik een heel stel spenen op de plank bij dr bed liggen. Hoef ik niet te zoeken.
Hier ook Koeka speendoekje, ze is ook erg gehecht aan dat doekje, heeft ze meestal langs haar gezichtje liggen.. Hier kan ze 's nachts ook wel zonder tut gelukkig.. Soms valt ze met tut in slaap, soms zonder..
Hier wil hij pas vanaf 11,5 maand zelf zijn speen vinden en in zijn mond stoppen s nachts en dus leg ik nu 5 spenen in zijn bed 😄 vindt hij er altijd wel 1. Maar dat heeft dus bijna een jaar geduurd....de luiwammes 😂😂
Ik loop (zoon bijna 1,5) vaak toch nog 2 a 3 keer per nacht voor eens speen in bed...naast het bed onvindbaar voor hem of zijn knuffel.... 😥